טראנס ואבקת משאלות- מתכונים מהטקס האחרון

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2007-03-17

טראנס למציאת מקור הכוח הפנימי האישי.

רכיבים: תיפוף כמו פעימות לב.

מהלך הטראנס:
עצמו עיניים. תנו לעצמכם רגע לנשום. לשאוף אוויר דרך האף ואז לשחרר אותו דרך הפה. החליטו במודע להביט פנימה. עמוק. תנו לעצמכם להקשיב לפעימות הלב- ודעו שחייכם קשורים ומסונכרנים לכל החיים האחרים- מחוברים בשרשרת.
ראו סביבכם יער עצום מימדים. יש בו עצים- ציפורים- פרחים צבעוניים, סלעים והרים- חושו את פעימת הלב של היער, קחו רגע להנות המראה המלבלב מסביב. קחו עוד רגע לחוש רגשית את היער מסביב. בחרו עץ, או פרח או סלע והקשיבו לקצב החיים שלו, לפעימת ליבו.

כשאתם מוכנים תתחילו להתקדם לקראת מרכז היער. חפשו במרכז היער עץ שקורא לכם. הוא יכול להיות אלון עתיק, צפצפה כסופה, ערבה בוכיה- אלה מאדימה…. חבקו את העץ. הרגישו את פעימות ליבכם משתלבים עם קצב חייו של עץ. קחו את הזמן לחוש זאת. את האיחוד הזה- את היופי הזה שקורן ומאחד את קו חייכם. נישמו.
החליטו שאתם ורוצים להביט מתחת לעץ. לשורשיו.
החליקו בקלילות מגזע העץ אל שורשיו. אתם בתוך האדמה הקרירה והנעימה. רקב עלים ושורשים סביבכם. מצאו את אחד השורשים ולימדו אותו. איך הוא נראה? מה המרקם שלו? מה הצבע שלו?
על השורש יש סמל. קחו את הזמן להכיר אותו. האם הוא סימטרי? האם הוא הוא סגור- או פתוח? שננו את מראהו של הסמל.

כשאתם מוכנים לעזוב את השורשים החליקו מטה אל תוך האדמה העמוקה יותר. אתם עוברים את שכבות הסלע אל תוך כוך ענקי וחשוך. הכוך מואר באור של אלפי אבני חן מנצנצות באור יקרות. במרכז הכוך יש חצובה מסלע ועליה יש חפץ. לימדו את החפץ. ממה הוא עשוי? האם הוא עשוי שנהב בהיר? קרן כהה? אבן? פלסטיק- סיבים טבעיים? אולי הוא עשוי צדף?
החזיקו את החפץ בידכם- מה התחושה שאתם מקבלים?
כשאתם מוכנים השיבו את החפץ למקום.

החליטו שאתם הולכים יותר עמוק. החליקו בקלילות של מים בין נקיקי סלע עמוק יותר אל תוך האדמה. אתם מגיעים לתוך בלוע תת קרקעי של לבה בוערת וזוהרת. נהרות של לבה גועשים בקצב משלהם. היזכרו בפעימות ליבכם והקשיבו לקצב הזה. הלבה ניקוות לתוך בריכה גדולה. הסתכלו אל תוך הבריכה. יש בה השתקפות שלכם. איך אתם נראים? שננו את דמותיכם.
האם אתם אנשים? האם אתם בעלי חיים? אולי אתם רוח, או סלע או מים? לימדו את צורתכם החדשה.

כשאתם מוכנים לחזור- לכו לבריכה וגעו בה. האש לא שורפת אתכם אבל אתם משאירים טביעת כף יד שחורה בבריכת הלבה ואתם יודעים שתמיד תוכלו לחזור אליה כאשר תחפצו בכך.
תנו לרוח גדולה ממעמקי האדמה לגרום לכם לרחף למעלה את תוך כוך הסלע אותו עזבתם. שם בחרו אבן חן נוצצת. קחו אותה עימכם ודעו שתמיד תוכלו לחזור לאולם הזה. הביטו למעלה- אל השורשים- רחפו על אותה רוח והגיעו אל העץ בחיבוק. כשאתם מוכנים טלו ממנו עלה ודעו שביער הסבוך ביותר- תמיד תמצאו את העץ הזה ותוכלו לשוב אליו.
חושו את היער פועם בקצב הלב שלכם מסביב- ולאט לאט הקשיבו לקצב שלכם מעבר לזה של היער.
נשמו. כשאתם מוכנים תבחרו לפקוח עיניים.

סוף הטראנס.

אבקת משאלות- מתכון:

ערבבו בקערת עץ בזמן הירח האפל:
שורש דודא רפואי טחון
פירורי קוורץ ו- או כלצית
קליפת עץ זית עתיק מכפר ערבי שהושמד
עלה ירוק טרי שיבשנו מער אציל (עלי דפנה)
תפרחות אזוביון יבשות.
קרדמון טחון
עלי כותרת של וורדים ריחניים (לא לנוי אבל לריח)
ציפורן טחון
שורש של טיון דביק
אדמה מרוג`רום אל הירי- או מקום מקודש אחר.
ריחן מתוק
מעט אבקת גלנה (אבן גבישית מתכתית שמשמשת הרבליסטים)
ושני סוגים של נצנצים לפחות.

את הרכיבים הקשים יש לטחון מראש בעלי ומכתש (רצוי מאוד מאבן או מחומר לא מטאלי)
את הרכיבים הרכים יש לפורר ביידים. את כל הפעולות יש לבצע מירח אפל אחד עד ירח אפל אחר- תוך כדי תפילה לישות שאחראית על המאגיה- הקטה או קריוודן למשל.

אם היה מספיק זמן אז גם הייתי מביא למפגש בראוניז אבל לקח להם יותר מידי זמן להיות מוכנים אז נסעתי בלעדיהם- ולפיכך גם נוותר על המתכון.

ארדן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.