קמיע למציאת עבודה

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2016-02-02

הכלכלה בצרות, והצלחה במציאת עבודה מכניסה, במיוחד באזורים הקרתניים בישראל, הכרחית כדי לאפשר הישרדות כאן. אני מציע לחש הודו מסורתי שכבר פורסם בכמה ספרים ובהרבה גירסאות ומעולם לא נכשל לי- הנוסח שלי קצת שונה, ובניתי אותו כדי שבעצם יהיה קל לישראלי לעשותו.  ועם זאת יש כאן אתגרים: אחד החומרים הוא ייחודי מבחינה תרבותית ולדעתי לא ניתן להחליפו. מדובר בשורש ג’ון הכובש. ג’ון הכובש הוא תעלולן אפרו-אמריקאי (כנראה מסיכה של פאפא לגבה) שסיפורים על איך הוא התגבר על קשיים ועל בעיות בתקופת העבדות ולאחריה מילאו את המסורת העממית. שורש ג’ון הכובש היה ניתן לאנשים כדי לחזק אותם או כדי למנוע מהם להיות מוכים על ידי הנוגשים שלהם. מהו השורש המקורי? הידע הזה אבד. היום נהוג לייחס אותו לצמח הלפופית (משפחת Ipomoea) ששלושה מינים שלה צומחים בר בארץ. אם יש קושי  לאסוף את השורש מהבר, ניתן לקנות צמח מן המשתלה, או פשוט להזמין את השורש מארצות הברית, אנגליה או אוסטרליה (שם ההודו כבר מבוסס). הקמיע המדובר הוא קמיע מסוג שני בסיווג הקמיעות שיצרתי: משמע, זהו קמיע שמכינים פעם אחת ו”מפעילים” כאשר יש צורך למצוא עבודה. לאחר שהעבודה נמצאה, הקמיע מפסיק לעבוד ויכול לחזור למגירה עד שיהיה צורך להפעילו מחדש.

 

לקמיע:

שורש ג’ון הכובש מיובש

חוט ירוק או בצבע זהב

מקל קינמון קטן

שקיק ירוק או אדום (רצוי שתפרנו לבד).

 

לשמן שלושת המלכים:

בקבוקון של חמישה מ”ל

שמן אתרי של לבונה

שמן אתרי של מור

שמן אתרי של קינמון

שמן נושא חוחובה

 

הוראות הכנה: יש להדליק קטורת לפותח השערים ולהכין מנחות קטנות בהתאם לתקציב הקיים ולהעניק אותן. להעביר את כל הרכיבים של הקמיע בעשן הקטורת. יש לקשור את השורש למקל הקינמון בחוט הירוק או הזהוב ולהכניס לשקיק. את השקיק יש לקשור שלוש פעמים. את הבקבוקון יש להעביר גם בקטורת לפותח השערים, לשים בו שבע טיפות מכל שמן אתרי, ולמלא עד שפתו בשמן חוחובה.

הוראות שימוש: הלחש הזה פועל ב”פעימות” של תשעה ימים. כדי להפעיל את השקיק, יש למרוח אותו בטיפה של שמן שלושת המלכים- המאפשר הזדמנויות מזל, אנרגיה טובה ועוד. מהרגע שבו משחנו את הקמיע, במשך תשעה ימים יש לשאת את הקמיע ולחפש עבודה בתחום שאנחנו מעוניינים בו. אם עבודה לא נמצאה תוך תשעה ימים, ולא קיבלנו הצעות אטרקטיביות יש להרחיב את החיפוש, ולהתחיל עוד מחזור של תשעה ימים עם הקמיע עד שעבודה מתאימה תימצא.

בהצלחה,

ארדן,

של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.