שטן עף ומה שבא אחריו…

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2013-07-29

כאשר הוא התקשר הוא שאל בקול רועד “”אתה רוצה שאספר לך משהו מצחיק””? קולו היה עייף, חמור וכבד. כבר ידעתי שמשהו לא בסדר. הוא עבר תאונת אופנוע, רגל אחת עברה שבר מורכב שקרע את הבשר והיא בלטה החוצה… רגל שנייה… ללא תחושה. האם אימא טבע רצתה ללמד אותו לקח? זה לא ברור. אבל המילים שצפו לתודעתי היו ברורות. נוסחת המצב הבסיסית של ההודו כאן היא שטן עף. השם הוא דו משמעי, מחד מדובר באמת בנוסחה שאמורה לגרש אנרגיה שלילית בכמויות גדולות, ומאידך, מה שהנוסחא עצמה מכילה מזכיר מאוד את אותו השטן העף. כאשר התקשרתי לשלאויה לשאול אותה על הנוסחא, אחרי שראיתי לא מעט נוסחים במקומות אחרים היא חייכה בהנאה. זה זמן רב שהיא לא השתמשה בנוסחא שכזו. (אני מעורר אצלה המון נוסטלגיה באופן כללי ומזכיר לה את סבתא שלה). כרגיל היא פיזרה באוויר את הניחוח הוודאני המקורי שקרוב יותר כנראה למקור של המתכון מאשר הגירסאות המדוללות.

שמן שטן עף

שבעה פלפלי צילי חריפים

שומשום שחור

קצח

וגרגרי חרדל צהוב

שמן זית


(ואם אין זמן לחכות לנוסחה, שמן פלפל שחור או שמן צ`ילי דרושים כאן).

במקום להשתמש בפלפל צ`ילי טחון מראש, עדיף לטחון את הפלפלים בעלי ומכתש כנגד כיוון השעון עד שזה מרגיש שהכוח שלהם מתפזר בצורה טרייה באוויר. משתמשים בצ`ילי כי הוא “”שורף”” את הרוע, וטרי וחריף יותר יותר טוב. פלפל צ`ילי טחון מראש כבר איבד משהו מכוחו בתהליך הטחינה. הצ`ילי הוא גם ה””לגבה”” של המתכון- ויש להתחיל בו כדי לייצר נוסחא חזקה. כאשר משקשקים את הבקבוק, זרעוני הצ`ילי עפים מן התחתית לחלק העליון ומייצגים את השטן העף. השומשום השחור מסמל את כוחות החולי והשינוי. הם שם כדי לרפא ולהביא שינוי חיובי. הקצח במסורת הוודון הוא מטהר חזק במיוחד. גרגרי החרדל הצהוב משמשים כדי “”להציל את הזהב”” או הדברים הטובים מהמצב הקשה. הצמח מושך מולקולות זהב מהאדמה. ושמן הזית מסמל קדושה שסותרת את האנרגיה השלילית במצב. לאחר הכנסת הצ`ילי ושאר הרכיבים לבקבוקון, יש למזוג לתוכו את שמן הזית, זה השלב שאם צריך את השמן בדחיפות ואין זמן לתת לזה להתבשל, יש להוסיף שמן פלפל צ`ילי חריף או פלפל שחור,  ולקדש את זה לאלים שעבורכם מגרשים את הדברים השליליים על ידי העברה בקטורת שלהם- לאחר מכן, לסגור את הבקבוקון.

בחרתי נר אדום, עם חרט ציירתי את דמות השטן “”עפה””. כתבתי את שמותיו הרבים של הבחור הפצוע והדלקתי אותו. פמוט הזכוכית השאיר כתמים שחורים שיכולתי לקרוא עם מסרים- וככל שהפמוט מטונף יותר, כך יותר אנרגיה שלילית פשוט “”עפה ממושא הלחש””. בהצלחה.


ארדן, של הגן…


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.