הנמלה- שרשרת מחשבות

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2010-04-05

שקלו את הנמלה- יש לה תכונות המשותפות לאדם, כוח הרבה מעבר למה שגופה מסוגל לכאורה ליצור, וכמובן הכוח ליצור קהילות- זה מה שעושה את הנמלה רבת עוצמה, ומסוכנת. הפרט יכול למות והקן ימשיך הלאה. יש סוג של נמלים שנקראות נמלים רוכבות. יש להן הכוח לשעבד קנים של נמלים ממינים אחרים. לעיתים, קן כזה ששועבד על ידי הנמלה הרוכבת יוצא לחירות אחרי שיעבוד ארוך, זוכה בעמל עבורו ולא עבור נוגשי העבדים הזרים… ומקבלים אולי חזון רוחני. כן, עבדות, ערך שנוא על ידי החברה שלנו למעשה הוא משהו שמגיע ישירות מהטבע, ונכנס למערכת הטאבו המורכבות של הסוציולוגיה האנושית. האם נמלה שרכבו עליה תשעבד נמלים אחרות, אחרי שזה הגורל שנגרם להן? לא, כי נמלים רוכבות אינן רוכבות על נמלים רוכבות אחרות- אין לנמלה המשוחררת את היכולת. ומה אם היה לה? לפי הפילוסופיה הסינית כל כמה דורות הקערה מתהפכת- אלו שהיו שושלת הקיסר, הופכים לאיכרים, אלו שאיכרים צוברים עושר ואדמות והופכים להיות אצילים. אנו חוגגים את הזיכרון העממי שלנו- יציאת מצרים, השתחררות מעבדות. אבל האם אנחנו הפכנו להומניטרים- מתנגדים לעבדות? או שמא זה ציפוי דק המסתיר חביון של עבדים המשרתים את החברה שלנו? ובכלל- מה זה עבדות, בלי רעיון של טוב ורע, מהי התמצית, מעבר לטאבו? האם אוכל לרקוח אותה ולהכניס אותה לבקבוק?
 
אני מסכם שנה של עבודה עם יסוד האדמה- כמו שהבטחתי לעצמי כחלק מההכשרה המתקדמת שנטלתי על עצמי, אני רואה אותה נושמת, פועמת, מקשיב לה, זורם איתה לממש את כשפי מעולם האת`ר האסטרלי והמישורים הכוכביים- עוזר לממש את החלום שלי בנוגע לדברים רבים, לומד להיות פרגמטי יותר, אני שטבעי לי ביותר להיות “עם ראש בעננים” לומד להיות “עם רגליים על הקרקע”. אני חושב שזה לא היה לי קל. אם זאת, אני מרגיש שאני קצת… משותק. לימודים שכאלו תמיד מוצאים אותי מאיזון, אבל העבודה עם היסוד והשליטה בו שווה את ההקרבה הזו. ואולי זה תמיד עבור למידה ככה- אני נזכר בטקס חניכה וויקאני ששיחזרתי- ללא כאב אין למידה. מערכת היחסים שלי עם גבישים וקריסטלים גם היא התחזקה וקיבלה מהות חדשה. האינטואיציה- הסדר בבלגן, השמות הרבים, הכשפים- נכנסים בצורה מושלמת לזיכרון מגובש ועתיק כמו האנושות, אפילו עתיק יותר. אני יצור של אוויר ומים- אדמה לא הייתה יסוד פשוט לי. היסוד הבא הוא אש, ואז שנה שלמה אני אלמד אותה ורק אותה. בתיקווה שלא איכווה יותר מידי.
 
רכשתי באמצעות חליפין של שירותים בדיקת טוטמים על ידי שאמאן מוכשר, בעל כישרון טבעי בשם עמרי, הוא יוצר של חפצים מאגיים, ולמרות שהייתה לו מעט הכשרה, הכישרון הטבעי שלו זורח יחד עם הכריזמה שלו. אני הראשון שזוכר כמה כישרון טבעי לא מטופל וכמה כריזמה יכולות להיות מסוכנות, ועם זאת, הוא הצליח להתקדם בצורה מרשימה למרות זאת. המרכז שלי, מרכז מהותי הוא אייל- כמו זה שאתם רואים בתמונה. הוא מסמל כוח, ומלכותיות הקרניים שלו מקושרות לעולמות העליונים. איני מבין אני חושש את הכוח שבעולמות העליונים שלי דווקא שזה הדורבן, המסמל ילדותיות ותום. אני חושש שיש לי הרבה ללמוד על כוחות של חיות, אם כי, אני מקיף את עצמי בפטישים- חפצי עוצמה של שבט הזוני בדמות של חיות רבות, נהנה מכוחן ומשלוותן הקסומה. אם כי לרגע, אני יכול לראות את הסוסה שועטת, או את הזאב מתגנב, למרות שאלו דמויות אבן, שלא זזות לשום מקום.
 
אני נזכר, שלא נתתי בסוף סדנאת הגבישים שלי את המתכונים לתמציות גבישים, בבלוג כמו שהבטחתי, כנראה מתשישות ייתר. אתקן זאת כעת.
 
אהבה:
3 חתיכות רוז קווארץ איכותי במדגסקר
ג`ספר דלמטי
ספינל איכותית
לודסטון
ג`ספר אדום
אמרלד
אופל צ`רי וורוד
 
חליטת וורדים ודמיאנה
טיפה שמן רוזווד
גרנט אדומה נותרת בפנים.
 
ריפוי:
ענבר
ג`ספר אדום
אפצ`י טיר
בלאדסטון
סיטרין
קרנליאן
 
חליטת קומפרי
3 טיפות שמן קמומיל כחול
3 טיפות שמן לוונדר
אמטיסט איכותית בפנים
וקצת לוונדר מיובש.
 
כוחות מיסטיים:
גנרטור קווארץ נקי
פטלייט
אופל שחור
ענבר
מונסטון ריינבו
ג`ייד קיסרי
סוג`ילייט
צ`רואייט
אמטיסט טובה
טייגר איי כחול
קיאנייט
קונזייט
רוטילד קווארץ
מולדוויט
 
טיפה לוונדר
חליטת לענה
וורבנה רפואית
 
טופז צלולה בבקבוק,
ונוצת עורב שחור.
 
את האבנים יש להניח במים צלולים בשמש לכמה שעות, ולהוסיף את הצמחים. ניתן למרוח ולהשתמש כבשיקוי.
 
ארדן,
של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.