A Witch Alone

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2008-02-05

כמה מהר, הכוח חזר כשהעשבים שיחררו ריחם ומהותם כשנטחנו לאבקה. כוחם המשכר של אנג`ליקה, פרע, דודא רפואי לבונה ומלח ים- כולם לאבקה זהבהבה- שמכילה את הגנת המקום. היום מוקדש לטיהור והגנה- כזו שהבית שלי עדיין לא זכה לה.
 
מכשפה לבד- בשחורים, תחרים או קרעים?
כורעת על קרקע מוצקה, אריחים
וביד אחת מציירת סמלים על הריצפה הקרה
ספירלה- כוכב, רונה ואדווה
ביד שניה מחזיקה קערה עם אבקה זהובה
אנג`ליקה- פרע וגם דודא, לבונה
מלח- קסם פלדה.
כשפעמון מתכת ישמע, העולם ייתכנס לדממה
קסומה.
האבקה תפוזר ועימה גם הקסם רוקע גלימה
של כסף ירח.
רוע, כישוף רע לחש זה או אחר? אין כניסה!
כל מה שהיה בעבר טוהר במי גשם ראשון
ואילו הלחש הזה-
כוחו העמוק מאלפי בארות
יעניק פיתרון.
 
האבקה שמכילה את השמש- השיקוי שמכיל את מהות הגירוש- הכל הגנה הכל הגנה. אני נזכר בתמונה הישנה של המכשפה באגם של ברבורים חורטת רונות על מקל מעץ קדוש… האם לבי שם? באותו העץ שנחרט לפני שנים רבות? האם ליבי נמצא בזמן של האישה הזקנה? בזמן שלא אני ולא אימי ואף לא סבתי נולדנו? ואולי זוהר העבר מסתיר עמימות מציאותית רבה?
 
ביקשו ממני להתראיין. ידידה קרובה (ומכשפה מפורסמת) אמרה לי גם שאני מתאים ביותר לייצג את הצד המאגי שבלהיות מכשפה (יש צדדים אחרים? ועוד איך שיש, אבל זה כבר לא לכאן) ואז יחד עם כל שאר השאלות שהיו יחסית באנליות ויכולתי להוציא עליהן תשובה בשלוף מהיר- ועל זה התנצלותי הכנה לירן, “אתה יכול להיות הסופרמן של העולם הזה, לרפא, לכשף וכו`, למה לא?”
כי ככה. כי גם לי מגיע לחיות. איני רופא, איני סופרמן, אני סך הכל מכשפה לבד. כשיש מטרות קטנות שלא גוזלות ממני אין-סוף אנרגיה, או שיש משהו שאני רואה כחשוב- כמו להגן על הבית שלי בזמן מלחמת לבנון השנייה, ואכן אני גר בצפון, אז אני רץ להשתמש במה שיש לי- אבל גם לכוחי יש מגבלה- וגם אני אדם, וגם אני מכשפה, לבד. אבל זה מה שיש.
 
באו, אימי ביקשה שלא יצלמו את שאר הבית, צילמו גבישים ודרשו ממני פעולה פיסית מאגית- אז טיהרתי את המנחה בטקס עם קטורת ורעשן וודון שמסמל גם את זנב הנחש הרעשן, וגם את הגשם שיורד על הקרקע ומטהר את האוויר והמהות. הסברתי על חומרים שונים, פתחתי ספרים ססגוניים ומצויירים, ואפילו הצלחתי לנקות כמה שטויות מציד המכשפות שלא היו רלוונטיות כלל. מקווה שהצלחתי לשמור על רושם חיובי- ולהשאיר עניין בכתבה.
זה הזמן להתחייבות מאושרת, אז הנה- היא.
 
אימבולק שמח ומואר לכולם!
ארדן.
 
*התמונה- שבת המכשפות  של פראנס פראנקן השני

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.