מראה עצמית ועתידה של המאגיה

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2007-02-13

נשלח על ידי: היא
אל: RainBird
תאריך: 12/02/2007 09:45:49
מה העניינים?
זוכר לפני כמה שבועות באחד ההודעות רשמת לי שכרגע אסור לתקשר עם אימי בגלל שעליה למצוא את מנוחתה ומקומה אז רציתי לספר לך שהתייעצתי עם המתקשרת שאיתה אני בקשר באחד הקומונות והיא אמרה לי שכן אפשר לתקשר, כי אני לא מתקשרת עם אמא שלי אלא עם נשמת האם של אמא שלי ולכן אני גם לא מפריעה לאמא שלי למצוא את המנוחה שלה.
ועוד שאלה אולי תדע לענות. אם אני מתקשרת עם נשמת האם של אור ומבקשת ממנה שאור יצור איתי קשר בדרך כלשהי האם זה אפשרי שזה יקרה?
ושאלה נוספת. האם אור יצר איתך קשר מאז שהודעת לי שמישהו מסר לי ד”ש?

ארדן יום קסום ונפלא, היא.

 ================================================

 נשלח על ידי: RainBird
אל: היא תאריך: 12/02/2007 11:57:11
אז תקשיבי למתקשרת בשקל שאין לה שום הכשרה נורמלית. בכלל כל המוסד של התיקשורים הוא זול והמוני כמו המיסטיקה המודרנית. רוצה לעשות נזק? לכי על זה. אבל אל תשכחי לשלם הרבה כסף בדרך.
ולא, מישהו לא יצר איתי קשר מאז. אני יודע שהוא אמור לחזור בקרוב אבל לא ידוע לי מתי.

ארדן

 ================================================ 

נשלח על ידי: היא
אל: RainBird
תאריך: 12/02/2007 12:47:18
ארדן ומה אתה חושב שהמאגיה היא לא המונית עם כל הכשפים שעושים? ובכלל יש כאלה שעושים נזקים במאגיה, אני לא מבינה למה צריך מאגיה? מה זה עוזר לכם? מה נותן לכם? האם זה מקדם אותכם במשהו או זה רק להנאה וסקרנות. אתה יודע בזכות אותה מתקשרת אני חזרתי לעצמי ולכוחות שהיו לי ואני בכלל לא חושבת שתקשור זה המוני, אנחנו לא משתמשים בזה לחינם, זה מכוון אותנו ומוביל אותנו למקומות שאנו אמורים להיות בהם ולהרגיש.
חבל שזוהי דעתך, נכון אני לא חושבת שצריך להשתמש בכל המיסטיקה אלא במה שכן עוזר.
ותודה על תשובתך לגבי מישהו. 

==================================================

  נשלח על ידי: RainBird
אל: היא
תאריך :07 12:57:21
זה שעקרת בית מיואשת מערבבת מחזור שלה בקפה של מישהו זה לא הופך אותה למכשפה או חכמה- וזה בטח לא גורם ללחש שלה לעבוד. היא אפילו לא מבינה את הסמליות של הדבר. אז כן, זה המוני, זול גס ואני נגד. לעומת זאת לחש להחזרת הביטחון העצמי ולמציאת אהבה שאינה תלויה בכבילה של אדם מסויים לצידך זה כן טוב.

עכשיו השאלה של מליון הדולר- כמה מתקשרים את מכירה?
כמה מכשפות את מכירה? רציניות לא כאלו של דם בקפה?

==================================================

נשלח על ידי: היאאל: RainBird
09:32
אני מכירה 2 מתקשרות שעזרו לי מאוד מאוד להתרומם אחרי שאמא שלי נפטרה, הייתי ממש על הקרשים והן עזרו לי לקום מזה. אני לא חושבת שתקשור זה דבר רע (פעם שניה שאני אומרת את זה) בסה”כ הנשמות שלמעלה הן עוזרות לנו בכל מיני כיוונים, כרגע אין לי דוגמא טובה לתת לך, וזה בעצם מה שאמא שלי עושה עד היום נותנת לי המון מסרים אם זה במציאת עבודה שבה אני ארגיש טוב עם זה או בדבר מה אחר שאני עושה ואני לא שלמה עם זה ועוד דברים, כרגע אין לי צורך לתקשר איתה כי אנחנו מתקשרות בדרכים אחרות כמו בחלומות או כמו שאמרתי מסרים.
לגבי מכשפות, אני מכירה אחת שהיא שכנה מאוד טובה שלי שעזרה לי בהמון מקרים במשך זמן רב והיום לצערי היא מאוד חולה והיא הפסיקה לתפקד כלומר כבר אין לה אנרגיות לזה. היא לרוב עסקה (לא רוצה להגיד כישופים כי זה מרתיע אותי) בסגולות טובות נתנה לי המון טיפים שעזרו לי כמובן שגם לא הזיקו וזה מה שחשוב. חוץ מזה היא גם קוראת בקבלה ובקלפים ובכל פעם שבאתי אליה לעזרה ביקשתי שתקרא לי בקבלה או בתהילים ולא בקלפים, כי אני לא יכולה להאמין שקלפים יכולים לכוון אותך או להדריך אותך ולומר לך במדויק את עתידך ובזה אתה צודק וגם במה שהזכרת מקודם לגבי כישופים שחורים.
אבל אנא ממך אל תזלזל בנשמות הטובות שעוזרות לנו, תראה בתק´ זו אני עוברת מן התפתחות רוחנית שגרמה לי לחלות הרבה וליפול שוב ועכשיו אני חזרתי לעצמי כמעט בערך, ובתק´ זו למדתי להקשיב למסרים ששולחים לי מלמלעה ואני בטוחה שזה רק לטובתי. הלוואי ואצליח לשכנע אותך שתקשור זה לא דבר רע, רק אם תצליח לחשוב שלא צריך לתקשר בדרך הרגילה עם נשמות כדי לקבל מסרים אתה תבין שתקשור זה לא נורא כ”כ.
בהודעה הבאה אספר לך משהו, אולי היום אולי מחר תלוי כמה כח יהיה לי שוב להכנס. 

==================================================

נשלח על ידי: RainBird
אל: היא
יך: 12/02/2007 21:47:26
את אפילו מפחדת מהמילה כישופים בגלל העוצמה שלה. צק צק.
בטוח שלעטוף את מה שהמיסטיקניות בשקל שלך במילים חדשות ונוצצות כמו “מתקשרות” זה קל יותר. אם את רוצה לדבר עם אימא שלך תעשי את זה לבד- בלי מדיום, בלי אנשים אחרים. תראי שיש *לך* עוצמה פנימית לשם שינוי מעבר לכל הבכי של “אני לא יכולה ככה, אני לא יכולה אחרת… אני חלשה, אני קשה לי…” ולא אני לא אומר לך לזרוק את הכסף שאין לך על קורס תיקשור אלא ממש להבין את עצמך- מאיפה החולי מאיפה הקושי ולמצוא בחרא את הקומפוסט שמאפשר שלך צמיחה ללא תמיכה של אנשים אחרים.

וזו הנקודה בעצם לא? היית בקרשים אחרי שאימא שלך נפטרה- כי זה נקרא אבל. זה תהליך טבעי. אנחנו מאבדים מישהו ואנחנו מביעים צער- אבל בעידן של היום חייבים לקצר תהליכים, חייבים לחטט במתים רק כדי לתת למוח המוגבל שלך איזשהו סיפוק שיש קיום לאחר המוות.
הקלפים- הקבלה- ואפילו התיקשור שלך הן מילים יפות מאוד לטכניקות רוחניות. חלק מהן מאוד רבות עוצמה- חלק מהן מטומטמות וילדותיות, אבל הנקודה היא שהעצמה אישית באה אך ורק, ואני מתכוון אך ורק מעצמך ולא מאנשים אחרים. אין דבר כזה- “עשו לי” יש דבר כזה אני עשיתי, אני בניתי. והתלות שלך בחמישים אלף מיסטיקנים מסביבך מראה רק כמה את מושפעת וכמה את מכורה בשם האלים  אני מאחל לך יום אחד שהיקום ייתן לך סטירת לחי אמיתית ואישית. יודעת למה? המוות של אימא שלך לא היה אישי. היא מתה בגלל שזה היה זמנה ללכת. אלא סטירת לחי כדי שתראי שכל מה שאת עושה זה להתעסק בהבלים במקום לבנות את החיים שאת באמת רוצה לעצמך.

שבוע טוב.

ארדן.

 ==================================================

 ומי אמר שאני לא מתקשרת עם אמא שלי בכוחות עצמי? בשביל זה אין לי צורך במדיום או מתקשרת, בסה”כ אמרתי שאותן מתקשרות שאני מכירה הדריכו אותי ולימדו אותי שאני יכולה לתקשר עם אמא שלי ללא עזרה מהם וחוץ מזה אותה מתקשרת שאני בקשר קבוע היא עזרה לי להבין שאם אמא שלי לא בעולם הזה פיזית זה לא אומר שהיא לא איתי רוחנית ושהיא מקשיבה לכל מה שאני מדברת איתה ולכן אני לא חושבת שהרמה שלה כ”כ נמוכה, איך אתה יכול לומר דבר כזה אם אתה לא מכיר אותה? בזכותה למדתי שיש דבר כזה התפתחות רוחנית והיא המשיכה להוביל אותי בדרך הזו וכמובן כל העבודה היא בזכותי כי המשכתי להתעניין ולהפתח ובזכות הפתיחות נעלמו הכעסים והדמעות ובמקום זה בא השלווה והרוגע ויחד עם זאת למדתי להרגיש את נוכחותה של אמא שלי.
אז בבקשה ארדן אל תשלול אנשים שאינך מכיר וגם אל תשפוט אותם, זה לא פייר. תאר לך שאני אשלול את המאגיה שבה אתה מתעסק? מה אני יודעת על זה בכלל שיש לי זכות לשלול? תחשוב על זה, כי אני לא בעד לשלול דברים אלא להיות פתוחים. פעם לא היה אכפת לי מהמילה הזו “פתיחות” והיום בגלל שאני קרובה לה אז אני נותנת לה מקום בליבי וזה עושה לי רק טוב היום אין בלקסיקון שלי את המילה “לא” יש מילים אחרוןת נרדפות אבל ספציפית לא אין.
ועוד משהו ארדן, הלוואי והיה  לי את היכולת לעלות למעלה איפה שאמא שלי, לא בשביל לחטט אצלה, אלא בשביל להרגיש את כל הטוב שמרגישים שם למעלה, כי שם הרבה יותר טוב מאשר פה.

טוב ארדן שיהיה לך יום מקסים, היא. 

היא ומישהו- שמות וכינויים שמורים במערכת. 

ארדן,

של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.