עיצוב חדש… מנטליות חדשה II.

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2005-11-23

כבר שיניתי עיצוב בעבר. כל פעם אני משנה את המראה של הבלוג, מסיר ממנו דברים שלא מתאימים לי יותר כמו קליפה ישנה וריקה. ועשיתי אחר בגלל שינוי דרך חשיבה חדש שצץ בי. היום זה נראה מתאים. הגן המרחף משנה צורה כמו הבעלים שלו. הוספתי המון אתרים מעניינים ברשימה. חלק על קריסטלים ושימושם הרפואי/ מאגי, חלק על צמחי מרפא והמון פשוט אוספים של כתבים מאגיים ומאמרים. מומלץ לקפוץ לבקר שם. רק שני אתרים העיזו לא להכנס פנימה (משום מה הלינק קופץ תמיד לתפוז) ואני רוצה לנצל את הרשומה הזאת לתקון.

האחד הוא האתר של כרמית: http://www.witchcraft.co.il אתר שמכיל בתוכו מידע על פאגניזם- עתיק ומתחדש, על הכנעניות, ביקורות ספרים ומאגיה- והפנינה? הכל בעברית לאלו שמתקשים באנגלית.

אתר נוסף הוא אתר כלבו כזה. יש בו מידע רב על מאגיה טבעית, פאגניות ואפילו שיעורי מאגיה. הוא מאוד חביב עלי ומומלץ בעיקר למתחילים אבל גם אנשים שמתקדמים באמנות המאגית ימצאו בו מידע חביב. http://www.witch-crafted.com

לגבי הסיפור בהמשכים- לפעמים נחה עלי הרוח לכתוב, ולפעמים לא. המוזה תגיע כאשר תגיע ואני מקווה שלא תתאחר. אני מקווה שאתם נהנים מהגן שלי (גן של מידע?) וכל מטייל עייף, שמחפש מידע או סתם שירה ובידור מוזמן לקפוץ לבקר.

במהלך היום אני אשנה חלק מהרשימות הישנות שלא רלוונטיות.

אגב, חלק ממהתחדשות של הגן זה שחזרתי לדבר עם שי. מי שקרא את הבלוג שלי לפני הרבה זמן, יודע שהפסקתי לדבר עימו ועדיין מפורסם בבלוג המכתב, ברשומה הזאת: http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=301899

ועכשיו אני גאה לומר שהוא חזר להיות אחד הידידים שלי. מי ייתן והשנה הזאת תביא עימה רק אושר ועושר לכולם!

בין זלזל לעלה,

כותר ואבקן-

ארדן של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.