בסלון על כרכוב האח…

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2005-05-05

עומדת צלמית עגולה ויפה של הקטה. אימא דאגה לנקות אותה מאבק ופעם נשברה לה חתיכה פיצפונת מהחרס. אז הדבקתי אותה חזרה. הקטה זרחה מולי באור כחול וקר, ואני זרחתי מולה. הרעיון הוא לא שיש לי פסל של הקטה, ולא זה שהיא באמצע הסלון בבית, (יחד עם מקדש קטן של נרות וקטורת על גחל, כמו שרק אני יודע להכין…) זה העובדה שזה שם. אני לא מסתיר את האמונה שלי מאף אחד ואת האמנות שלי מאף אחד. רוב אם לא כל המכשפים והמכשפות שאני מכיר כן מסתירים. עובדים בחשכה, לא מדברים על זה עם ההורים… עם בן או בת הזוג… עם הילדים… עם החברים… והם לבד. אני מרגיש את הבדידות שלהם כמו סערת שלג קפואה שסופגת כל טיפה של חום ואמפתיות לתוכה.

וזה לא שיש לי הורים מקבלים או הורים פלורליסטיים במיוחד. אבא מטורף, אימא שהיא מורת בית ספר מותשת שאין לה כוח לכלום- ואין לה אפילו סבלנות לחיית מחמד בבית.

הזמנתי ספרים מאמזון- מאגיה מתקדמת, ספרות וודאנית על צמחים וכדומה. מסתבר שהם לא יעילים. בכלל. הם דוחים שוב ושוב את המשלוחים, עושים בעיות ולא יעילים באופן כללי. I`m pissed לא רק שאני מוציא 300 דולר על הזמנה- אז גם יש עיכובים? הלימודים שלי לא יכולים לשלם את המחיר הזה בשם האלה האם! למה אני לא יכול לגור בארצות הברית שמקבלים שם חבילות עם ספרים תוך יום-יומיים? למה? מה מסובך לומר באתר שלכם שנגמרו לכם הספרים של דורין ווליאנט?!

*נושם*- אני קצת לא פה לאחרונה כי אני חיי את הטרגדיות האישיות שלי (דחייה למשל, אני מתכוון, יצרו עבורי את הגבר המושלם והוא פשוט דחה אותי. אין לי הרבה דרישות… אבל… הנה. אני אקדיש שיר לאריה האהוב עלי באיזשהו שלב.) מה שמצחיק בצורה גרוטסקית בכל הסיפור הזה: שאני מסוגל לשפוט מצב ולתת תשובות לכולם. על אהבה, על משפחה, על סקס (בתולה זקנה שכמוני…) בצורה מושלמת. עדיין לא הייתה לי עצה גרועה או שנכשלה. אני טוב בשיחות אישיות והמאגיה גם לא הכשילה אותי. ואני יודע שאני יכול לכשף אותו ולהפוך אותו לשלי. אבל אני יודע שזה פשוט לא זה. שזה יהיה אקט של מכשפה מטורפת. אקט של מכשפה שכלכך נכנעה מהחיים ומהאהבה עד שהיא מוכנה לזומבי חצי אנושי שייציית לכל מילה שלה מאשר אדם אמיתי. יש לי את הכוח, ולמרבית האירוניה, לא אוכל להשתמש בו שם. לעולם.

"Come, come, come into my world 
Won`t you lift me up, up, high upon your love 

Take these arms that were made for lovin` 
And this heart that will beat for two 
Take these eyes that were meant for watching over you~ 
And I`ve been such a long time waiting 
For someone I can call my own 
I`ve been chasing the life I`m dreaming 
Now I`m home~~ 

Ah~~ 
I need your love 
Like night needs morning "

http://www.absolutelyric.com/lyrics/artist/kylie_minogue/Minogue

Come Into My World

לאחרונה אני רואה את הזריחה בבייתי די הרבה… החלטתי להעניק לכם את המראה של הזריחה מעל הכינרת, התמונה צולמה במרפסת של בייתי.

ארדן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.