שמן כסף מהיר

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 12/11/2019

נוסחת הבסיס הזאת שימושית, ויש שיגידו שימושית מידי. בעצם אנשים משתמשים בה כ”שמן כסף” שנועד למשוך כסף באופן מהיר מכל הבא ליד: אם כבר כסף אז שיבוא מהר, נכון? אבל למעשה כסף מהיר מידי הוא כסף שגם נוזל מהידיים מהר, כסף שכופה לנו לחיות מהיד לפה. הנוסחה הזו לא תהפוך אתכם לעשירים, אבל אם אתם במצב קשה רגעי (ולא כרוני- זה ידרוש מכם לענות על שאלות קשות ולנסות להתמודד) ויש צורך בהכנסות שתפטורנה בעיות כמו בעיות בריאות, או להחליף מכונת כביסה עדיף שיהיה בקבוק בארון. לכל מקרה שלא יהיה.

השמן הזה מהיר גם במובן נוסף: הוא מכיל שמנים אתריים אז חיש מהר יש לו ניחוח וכוח והוא לא דורש את שלושת החודשים הארוכים שנדרשים לצמחים להתבשל בו. הקפה, התה ואגוז הקולה מספקים קפאין שביד המכשפה מאפשר לעבור המרה ממשהו שממריץ אנשים לדבר שממריץ תהליכים. השילוב של הריחן (בזיליקום) ושל המנטה הוא תערובת קלאסית למשיכת כסף והם בעצם לב ליבה הצמחי של הנוסחה. הספיר מקל על ישויות של כסף לעזור לכם ומשמש מקום ריכוז שלהם, והזהב והכסף הגרוס או השטר, עובדים בעיקרון של “צריך זהב לייצר זהב”.

 

לבקבוק של 30 מ”ל

שלושה פולי קפה

קמצוץ תה שחור מאיכות טובה

קמצוץ אגוז קולה

13 טיפות שמן אתרי ריחן

13 טיפות שמן אתרי מנטה

ספיר כחול אחד

קמצוץ אבקת זהב

שטר של כסף/ דולרים שעברו גריסה

שמן שקדים למילוי הבקבוק

את הבקבוק עצמו יש לעטוף בבד ירוק ולתת לו לעמוד בפינה הצפון מערבית של חדר המזבח או החלל הטקסי שלכם. באופן כללי מנחות לכוחות טבע של כסף ושפע תהיינה הולמות כאן. עכשיו ניתן לשים את הבקבוק במקום בטוח למקרי חירום. כאשר כזה מגיע: אפשר למשוח נר ירוק בכמה טיפות מהשמן, ולהקיף אותו בשקלים בכפולות של שבע ולתת לכוחו הסודי לארגן דברים.

 

ארדן,

של הגן


חזרה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.