שבירת קללות הלכה למעשה

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2018-09-05

שבירת קללות, הסרת כישופים ו”ביטולם” היא התמחות מיוחדת באמנות המאגיה. למען האמת, הרבה מכשפות חושבות שטיהור פשוט מספיק, ואין הדבר נכון. זוהי לא סתם אנרגיה רוחנית לא נעימה, אלא כזו שעוצבה בצורה מכוונת וקשורה לישויות רוחניות שהבערת מקל מרווה ותפילות לא תגרשנה. הרבה יותר קל לקלל מאשר להסיר קללה. הסרת קללה פעמים רבות דורשת זיהוי נכון ומשטר מדויק, וחלק מן הקללות לא ניתנות להסרה. כדי לגשת לנושא המכשף חייב לדעת ברמה טובה הגנות, חיזוי ברמה מעולה והבנה מעמיקה בטיהור.

השלב הראשון להסרת קללה הוא זיהוי האנרגיה שאינה במקומה:

האם זו אכן קללה? זה לא יכול להיות משהו אחר- כמו עין רעה (זוהי התגבשות של אנרגיה שאינה רצויה שנובעת מקנאה של אדם אחר, זו לא חייבת להיות זדונית בהכרח. פעמים רבות לאנשים אין שליטה על פליטה של אנרגיה כזו ולכן הגנות נגד עין הכרחיות). אין מאמר זה מתעסק במורכבות  של עין רעה. אכתוב על הנושא בהזדמנות אחרת. הקללה יכולה להיות התגבשות רוחנית של מחלת נפש, או התממשות רוחנית של אמונות מגבילות או חוסמות. זה יכול להיות גם סתם סט של מזל רע שנובע מאובדן הגנה בשל טעות או פשע של האדם נגד הטבע. התקפה של ישויות שליליות בין אם נשלחו במכוון ובין אם האדם פשוט רגיש אליהן, כמו ערפדים אנרגטיים שדים או ישויות אחרות.

פיתוח כישורי חיזוי מתאימים הכרחיים לתשובה לסוגיה הזו, כיוון שטיפול לא נכון יכול להבין להרס ופגיעה באדם שרוצה להיטהר מהצרה. בניגריה אנשים שמוכשרים לזה נקראים בבלאו, ולוקח להם 35 שנה ללמוד את כלי החיזוי שנותן את כל התשובות הללו. זה לא משהו שקורס טארוט בסיסי יכול לתת לכם, זו התמחות שדורשת יחס ומאמץ, ולזהות את שילובי הקלפים (במקרה של טארוט) שמייצג באופן מסורתי את הסוגים השונים של האנרגיה שמתמודדים עמה.

לאחר שקיבלנו את התשובה לשאלה: וגילינו שאכן מכשפה הטילה קללה על האדם, יש צורך בבדיקה נוספת, שעונה על השאלה כיצד לפתור את הבעיה הזו. ייתכן שהתשובה שנקבל תהיה, שפניה אל המכשפה והתנצלות יתקנו את המצב, אבל לעיתים רחוקות בלבד זה מספק, ולעיתים צריך להתמודד עם התוצאות של המעשה שהוביל להטלת הכישוף הפוגעני.

במקרה וזה קרה עלינו לברר מיהן הישויות שעוזרות למכשפה ואילו מנחות או קורבנות הן קיבלו כדי לעשות רע לאדם. לאחר שגילנו, עלינו לתת יותר, או אפילו יש שיגידו כפול ומשולש ממה שהמכשפה נתנה כדי שהפעולה תפסיק, והישויות ינוחו. הישויות יכולות להיות, מלאכים, שדים, אלים, אבות ואימהות קדמוניות ועוד. לאחר שהמנחות ניתנו, טיהור רב עוצמה צריך להינתן לאדם. לעיתים רחוקות טקס חד פעמי מספיק, ויש צורך בשימוש באבקות וצמחים שוברי קללות שבמשך שבוע או יותר.

השלב השני הוא לדעת כיצד לשבור את הקללה:

לאחר שלמדנו לחזות את סוג הקללה והאם מדובר בקללה, יש צורך לדעת לאיזו סוגה הקללה הזו שייכת: האם זו קללה רומנטית, כלכלית, בריאותית או משהו אחר? לאיזה עם או תרבות הקללה הזו שייכת? הבנה כזאת יכולה להאיר את מטיל או מטילת הקללה, ולהבהיר מדוע הקללה הוטלה. דבר זה חשוב כי לפעמים צריך לדעת גם לא לשבור את הקללה במידה והיא מוצדקת.

מתי קללה מוצדקת? כאשר היא מוטלת על אנס, כאשר היא מוטלת על פוליטיקאי שקידם אידיאולוגיה שהובילה למוות של אנשים חפים מפשע או פגיעה עמוקה בטבע ולפיכך בעולם הרוחות. במקרה כזה, אנחנו אולי ניתן מנחה שהמוות יבוא רחום ומהיר יותר, אבל אנחנו לא מסירים את הקללה בשום פנים ואופן.

על מנת לגשת להסרת קללה יש להבין שהפולקלור מעורב וחלק ממנו מכיל מאגיה ששימשה ציידי מכשפות. במקרה שלי מאפריקה אבל מסורות של גרמניה והולנד הכוללות את ההאקסמייסטרים מכילה גם מידע שימושי בנוגע להסרת קללות ולהגנה מקללות. מלבד זאת ניתן לפנות לקונג’ור אמריקאי כדי לספק לנו מידע על מלחמות המכשפות הרבה שקורות שם. עלינו לדעת, אין דבר כזה להסיר קללות מבלי להבין הטלת קללות. מכשפה שאינה יכולה לקלל לא יכולה לרפא.

שלבים בשבירת קללות:

  1. להבין את התנאי של הסרת הקללה אם הוא קיים ולהסיר אותו. אם יש צורך בהתנצלות ותיקון לעשות זאת. שלב זה הכרחי במידה ומדובר בקללות מן האיים הבריטיים בהן יש תנאי ברור לשבירת הקללה, או אם הקללה נובעת מחילול ערך טבע או פגיעה במכשפה ברמה האישית.
  2. לסדוק את הקללה: להשתמש בתערובת של צמחים או שיקויים להשמיד את הקללה. האם זו קללה שקוראת לכוכב הלכת סטורן למגבלות, אז אנרגיה שמשית הכרחית בשיקוי. אם מרסיאנית, אז אנרגיה אדמתית חיובית. השיקויים הללו משתנים מבחינה תרבותית ויכולים לבוא בצורה של קטורת, מיצוי אלכוהולי, מיצוי במים, שימוש בשמנים ובבשמים מסוימים או תערובת של כל אלו.
  3. לתת את המנחות ואו הקורבנות לרוחות שנקראו להטיל את הקללה על פי הפנתיאון של מטיל הלחש.
  4. לתת מנחות לרוחות הטובות שלכם לעזור להסיר את הקללה- מערכת יחסים עם רוחות כאלה דורשת שנים של ערבות הדדית, פולחן ומנחות, אין זה משהו שיש לרוב האנשים מן המוכן.
  5. טיהור עמוק לאדם בצורה טקסית ומשטרית (למשל שטיפת גוף באמצעות שיקוי צמחים מעורב במי מלח למשך שבוע).
  6. להעניק ברכה ואנרגיות חיוביות שסותרות את מטרת הקללה. אנרגיה מרוקנת משאירה את האדם חסר יכולות. צריך לתת כלים חיוביים כדי לעזור להתגבר. אם הקללה השפיעה מנטלית אין זה מן הנמנע אלא לשלוח את האדם לפסיכולוג או פסיכיאטר, או רופא אחר אם גופו נפגע. מאגיה צריכה ללכת עם רפואה ועזרה קונבנציונלית ולא במקומה.
  7. לתת לאדם הגנה מקללות נוספות מאותו כיוון והכוונה איך להימנע מקללות בעתיד.

כמובן שמדובר בתבנית כללית וקללות מסוימות דורשות טיפול אחר, אבל זו תבנית יחסית שלמה ומאורגנת שיכולה לעזור לטפל ברוב הקללות הרגילות.  טיפול שכזה הוא מורכב ודורש לא מעט תשומת לב לפרטים וסט כלים מורכב של מכשפה שבנתה אותם במשך שנים רבות, ובלתי אפשרי כמעט לנסות בפעם הראשונה להסיר קללה ולהצליח. אם אתם מעוניינים להתמחות בסוג המאגיה הזה, תתחילו בלימוד מעמיק של חיזוי כפי שתואר בתחילת המאמר, ובסופו של דבר תוכלו גם אתם להתמודד עם הצדדים האפלים של המאגיה.

ארדן,

של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.