לחש הגנה בסיסי על אדם

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2018-03-07

לעיתים לחש נרות פשוט יכול להיות שימושי ביותר. כאשר יש לנו את השמנים והגבישים המתאימים אפשר לעשות לחש מורכב ויפיפה, אבל כאשר אנחנו במצב שדורש התייחסות במהירות כמה נרות וכמה פעולות בסיסיות יכולות להביא להינומה אנרגטית של הגנה ברמה גבוהה לזמן מוגבל. את הלחש הזה האדם לא יכול להטיל על עצמו אלא המכשף צריך להטיל עליו מרחוק, והוא מחזיק למשך כמה שעות עד כמה ימים, דבר שניתן לקבוע על פי חיזוי או על פי גודל הנר ומשך בעירתו.

רכיבים:

נר שחור, אדום או לבן בכל צורה,

מלח,

כלי חריטה, או בהעדר מחט סיכה או קיסם שיניים.

רכיבים אופציונליים:

ארבעה גבישים מגוננים המתאימים למטרה: ג’ט, טורכיז, טורמלין שחור, מלאכיט או אובסידיאן, בחירת הגבישים צריכה להתאים למטרה המדויקת. אני אבחר בג’ט ואלמוג אדום להגנה מעוני למשל, אבל קווארץ סמוקי כאשר מדובר בהתעסקות בבירוקרטיה ודיכאון. תבחרו את הגבישים המתאימים בהקשרים הנכונים שלכם.

שמן הגנה כלשהו : קיר אש של הגנה, או מחסום הגנה רוחני אם יש ואם אין אבל יש שמנים אתריים, תערובת של שמן פלפל שחור ופטיט גריין בהמלצת סקוט קנינגהם יצרו שמן הגנה בסיסי וטוב.

הוראות הטלה:

לפני הטלת הלחש יש צורך לערוך חיזוי מדויק לראות איזו גוון של הגנה (או אם רק הגנה כללית) יש להטיל. עם המידע הזה אנחנו ניקח נר ונחרוט עליו את שם האדם המלא עם סמלי הגנה שונים שאנחנו מכירים והטמענו אותם תודעתית ורוחנית. יש לגלגל את הנר שלוש פעמים לכיוון שלנו על פני משטח העבודה ולמשוך בשמן הגנה אם יש כזה ולבנות רשת גבישים מרובעת סביב הנר החל מהפינה השמאלית הרחוקה עלינו במזבח עם כיוון השעון. במידה ואין גבישים פשוט ליצור את מעגל המלח. כאשר האדם נכנס למקום שיש בו סכנה או שיש לו צורך בהגנה ביום הזה, טוענים את הנר באנרגיה ומדליקים אותו ונותנים לו לבעור עד הסוף.

ארדן

של הגן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.