הגנה מפני זיהום רעש

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2017-10-24 .

למרבית הזוועה, בעידן החדש לא נכתב לחש ראוי להגנה מרעש. הערים גדלות ואנשים נוטים להיות חסרי התחשבות לשכניהם. מה שגם רעש היום נחשב לזיהום דה פקטו, אחד שאפשר לזמן עבורו שוטרים או לתבוע עבורו בבית משפט.

בספרי הכשפים של הילדים והנוער לעומת זאת, יש אלף ווריאציות של הגנה כללית, ועוד אלפי ווריאציות של איך לגרום לבחור החתיך לרצות אותך. אבל הצורך בשקט ובשלווה וברצון לשלוט בסביבה שלכם בשביל זה? לא. זו כבר מאגיה שחורה ומפחידה. הריקליימיסטים ואפילו הוויקאנים שבאופן מסורתי מתנגדים לפוליטיקה כבר כתבו לחשים מסוג זה או אחר נגד זיהום אבל נדמה שהגנה מפני זיהום הרעש מאת השכן שמרעיד את המסד והטפחות במוסיקה נוראה, נידון להיכשל.

6891620171024173714651

אין ספק שיש שקר בתפיסה כי אנו חיים בעידן כה רגוע ושקט שאין באמת צורך שנגן על עצמינו מפני שום דבר. עידן מגורי הדירות והסיבלוט, או השכרת דירות מסיבה לסופי שבוע, מחזיר למרכז הדיון את הלחשים הללו: מה עלינו לעשות? קלאסית מכשפי הודו היו מציעים שימוש באבקת רגל חמה לגירוש גורמים שליליים, או לחשי השתקה שונים אם מדובר באנשים בעלי קול צווחני במיוחד (כמוני), ועם זאת הלחשים הללו לא מביאים את השינוי המיוחל. גירשנו זוג מסבלט? אחר יגיע שבוע הבא, השתקנו את השכנה הצועקת? היא תשמיע מוסיקה רועשת. אני מציע את הפתרון שלי אפוא, הגנה מזיהום רעש:

קודם כל כדי להטיל את הלחש הזה יש צורך בהטמעה והכרה של הרונות הנורדיות: הרונות הנורדיות הן דרך נפלאה לבטא רעיון בצורה מסומנת וסמלית. אם אין לכם הטמעה שכזו סיג’יל או כל צורה אחרת לסימון הגנה מרעש בצורה רדיקלית יהיו מבורכים כאן.  שנית יש צורך בבשר איכותי הפרוס לפרוסות דקות ורחבות, שמן הגנה או שיקוי הגנה מסוג כלשהו, וארבע אבני אוניקס שחורות וגדולות. אוניקס היא אבן בעלת כוחות היכולות להגביל, לכבול ולהרחיק גורם אנושי פוגעני.

689162017102417406809

מצורפים בזאת, דפים מספר הצללים שלי שבהם יש את הרונות שבחרתי, ואת הסמל הסופי שלהן. בלי קשר לרונות או לסמל ההגנה שיצרתם, יש צורך לחרוט אותו פיסית באמצעות סטיילוס מתכת, בורין או מכשיר חשמלי על אבני האוניקס. זה לוקח זמן ולרוב לא יצא מאוד אסטטי, אבל זה לא משנה כל עוד הן חרוטות על האבן. את הסמל יש להקיף במעגל החרוט גם הוא באוניקס. יש לצייר את הסמלים של האלים המגוננים עליכם על האוניקס באמצעות שמן או שיקוי ההגנה: הנה מתכון לאחד כזה שניתן להשתמש בו גם בנסיבות אחרות:

אנג’ליקה,

רוזמרין,

עלי דפנה,

וחתיכת שורש, פרי או עלה דודא רפואי.

זהו מתכון מצב הודו מסורתי שנקרא Spiritual Barrier. מחסום רוחני. הוא גם מכיל אלמנטים של אש ואדמה. ניתן להחליף אותו בקיר אש של הגנה שכבר דנתי בו בבלוג הזה זמן רב.  לאחר מכן, יש להניח את ארבע האבנים בארבעה אריגים ולתפור סביב כל אחד מהם חבילה. לתת מנחות ולטעון באנרגיה מגוננת בה אתם רואים בעיני רוחכם שלווה ושקט ואת צלילי הטבע מסביב. את החבילה יש לקבור מסביב לנכס שעליו אתם רוצים להגן. אחרי שחפרתם את כל הבורות (מפינה הצפון מערבית של הנכס עם כיוון השעון) יש לקבור כל אחד מהם עם מעט בשר- כדי להאכיל את האבן באנרגיה. יש להמשיך להאכיל בבשר כל חודש. עליכם לתת מנחות לפותחי השערים והמגנים שלכם על בסיס קבוע כדי שהחסד האלוהי שלהם יגן על נכסיכם מרעש.

בהצלחה,

ארדן, של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.