דואט לחשים להחזרת כסף שחייבים לנו

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2015-12-11

בין אם זה קשור לעבודה שעשינו שלא שילמו לנו עליה, או הלוואות שנתנו, למשפחה חברים או מכרים- הבעיה היא שלעיתים קרובות הכסף הוא זה שמזיז את העולם והיעדרו יכול להרוס חיים שלמים. מה הפלא אפוא שהלחשים הללו נדרשים כל כך? בשנים האחרונות קיבלתי מספר בקשות ללחשים כאלו- וגם הטלתי אחד או שניים בעצמי. אלו לא לחשים נחמדים. הם ניזונים מכעס ומהרצון לשלוט- דבר המפחיד יותר עבור אנשים מסויימים מסתם קללות. הלחשים הללו דורשים סיפוק מיידי, והם לא בשביל כולם. כמו כל לחש, ובעיקר כאן, ראוי לערוך חיזוי. מדוע?  כי צריך לדעת אם האדם יכול להחזיר ולשלם את הכסף, ולפיכך העיתוי בהם הם מוטלים חשוב מאוד. את הלחש הראשון יש להטיל על אדם אחד, והשני מתאים לאנשים שחייבים להם הרבה כסף ממקורות אחרים.

 

לחש שטן ירוק להחזרת כסף

1. נר ארוך בצבע ירוק

2. שמן שליטה באחרים

3. שמן אתרי ברגמוט

4. צלוחית

5. פיסת נייר

6. עט

 

זהו לחש מסורתי שבמקורו הוא מסורת ההודו (Hoodoo),עבור אדם אחד שחייב לנו כספים שצריך להפעיל עליו לחץ רוחני ומאגי להחזירם או לשלמם. הלחש הזה הועלה על הכתב בגירסא קצת אחרת, על ידי הסופרת הנפלאה ג’ודיקה אילס, בספרה “מאגיית חירום!”. בישראל, יש חוסר בנרות וחומרים מסויימים, ויש לעצב את הלחש מחדש לטעם וליכולת הישראלית. לאחר שזה נאמר, vbv הוראות ההפעלה: יש לחרוט על הנר הירוק דמות של שטן/פאן/קרמפוס או כל דמות מפחידה אחרת המתכתבת עם המסורת שלכם, כאוות נפשכם. זה מקום לביטוי אמנותי אישי, אין צורך לשפוט את התוצאה הסופית גם אם היא רק כמה קווי מתאר פשוטים. לאמנים שבכם יש כאן הזדמנות לגילוי את האמנות הנעלה בגילוף בשעווה. יש שימוש בשעווה ובמאגיה של נרות מאז מצרים העתיקה. בארצות הברית יש נרות בצורה של שטן ירוק, לנו אין כאלה זמינים,ולהזמין אותם מהאינטרנט זה יקר. לפיכך, תנו לכישרון שלכם להוביל אתכם. לכף גדושה שמן שליטה יש להוסיף חמש טיפות שמן ברגמוט, מה שמעניק לשליטה אלמנט כלכלי. על פיסת הנייר יש לכתוב את שמו או שמה של הלווה/ חייב. אם יש שמות רבים וכינויים לכתוב הכל על פיסת הנייר שלא ישאר כינוי או שם עבורם להתחבא מתחתיו! למרוח את השמן על הנר, ומעט על קצות פיסת הנייר. שימו את הפתק מתחת לצלוחית הפוכה, ומעליה הדביקו את הנר. כאשר אתם מדליקים את הנר, ראו בעיני רוחכם את זה שחייב לכם כסף. אמרו משהו בסגנון של (בהתאמה מגדרית):

 

(שם החייב) תן לי את הכסף עכשיו!

אתה חייב את הסכום הזה, אני זקוק לו, תן לי אותו עכשיו!

אינך יכול לנוח כל עוד אתה חייב לי!

אתה לא יכול לישון

אתה לא יכול לאכול

הצבע הירוק יזכיר לך את חובך

צליל נקישת המתכת של סכו”ם ומטבעות ייסר אותך,

לא תקיים יחסי מין עד שהכסף יחזור אלי!

תן לי את כספי או שתבער!

 

יש להדליק את הנר ולחרוך את הדף בקצוותיו. כל יום במשך שבוע, יש להדליק את הנר למשך כמה דקות ולכבותו. במהלך השבוע, יש ליצור קשר עם האדם שחייב לכם כסף. אם כל חלק מן החוב מוחזר, ניתן לקרוא ללחש הצלחה. אם לא, ביום השמיני יש להוציא את פיסת הנייר מתחת לצלוחית ולומר “אתה מחזיק את הכסף שלי. עכשיו תבער!” ולשרוף את פיסת הנייר לחלוטין ולתת לנר לבעור עד הסוף. מכאן, השומרים שלכם ידאגו לבעיה.

 

הספר השחור של החובות:

מחברת שחורה עם כריכה קשה

קטורת פותח שערים (מור, ציפורן, טבק- למשל)

 

הלחש הזה מתאים במיוחד לסוגדים של פאפא לגבה שיש להם ראש אשו בבית ששומר על הדלתות, אבל גם סוגדים להקטה, או לפותח/ פותחת שערים אחרים יאפשרו זאת. יש לכתוב את רשימת החייבים בספר השחור. יש לכתוב את השם שלהם עם הסכום שחייבים לכם. יש להעביר את הספר והדף בקטורת של פותח השערים ולהבטיח שברגע שהכסף יחזור, תקנו מנחה קטנה עבורם מהסכום. אם וכאשר הכסף חוזר אליכם מכל מקור, תנו מנחה, והשאירו את המחברת ליד פותח השערים.

 

ארדן

של הגן

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.