גרי גרי לאהבה

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 21/02/2020

אומר את זה חד וחלק, אין קיצור דרך בכשפי אהבה ומערכות יחסים. מדובר במשטר ארוך, מייגע שברירי מאוד- במיוחד כשרוצים לזמן אדם ספציפי לחיינו. אנחנו שוכחים: האדם הזה קיים רק בתודעה שלנו, מושא האהבה הפיסי שלנו הוא יצור שונה לגמרי שרק אוסף של הורמונים ותכנות חברתי גורם לנו לחשוב שהוא מושלם ו”בריא לנו”. למעשה כמו כל אדם הוא מכיל את הקשיים שלו, או שלה, ובעיות שונות ואם היינו מביטים בו או בה שלא דרך ההתמכרות והטירוף של האהבה היה מתגלה מישהו אחר לגמרי.

לפיכך גמרתי אומר לפני שנים שכשפי אהבה מהסוג שמתקבע ומושך אדם ספציפי לא יהיו חלק מהבלוג הזה. אני יכול לכתוב על ספרים שלמים על הנושא ולא לסיים. מה שגם האופן שבו אנחנו אוהבים ובוחרים בני זוג השתנה לחלוטין בשנות האלפיים: אהבה עכשיו היא עבור רגש, ופחות עבור בניית בית או התקדמות. אנחנו לא מחזיקים בכלים שמאפשרים למערכת יחסים להתקיים. אזי, זה נעשה מורכב יותר ויותר לדבוק במוסדות האהבה המסורתיים שעבורם כשפי האהבה הויקטוריאנים של העבר נועדו. זימון אהבה כללי מן היקום והקוסמוס לעומת זאת הרבה יותר קל לבצע. כולנו צריכים חיבה, מיניות ואינטימיות ולחשים כאלה אינם מסובכים כל כך להטלה.

הגרי גרי הזה הוא בעצם אסופה של צמחים וגבישים שמביאים אהבה אל חיינו. הרבה מאוד מהם משמשים בכל מיני כשפי אהבה אחרים מסיבות שונות. עלינו ללמוד כמובן ולהכיר אותם ולחקור את הצמחים והחומרים היטב כדי לדעת איך ולמה הם פועלים:

באבא ראול קניזרס: כותב סדרת ספרי האורישות בספרדית מספר על תקופה יבשה שבה הייתה בצורת בקובה ולפיכך הוורדים נפגעו. בזמן הזה כל כשפי האהבה הפסיקו לפעול כי לא נמצא תחליף לורד עבור כשפי האהבה של המכשפות המקומיות (בכרך על אורישה אושון). וורדים הם לא סתם סמל של אהבה- על התפרחת המלאה שנדמית כמבוך אין סופי כמו האהבה והקוצים שמסרבים לשחרר את הבשר שאוחז בהם- אין מה להמשיך ולתאר. רק מי שמצליח להגיע אל הניחוח המשכר שבלב הורד זוכה בפרס העונג הייחודי הזה.

לאושטיאן הוא אחד העשבים החביבים ביותר בקונג’ור לזימון אהבה. הוא מוכר לאנשים בעלי מוצא רומני: מדובר בצמח תבלין אשר קרוב בטעמו לסלרי ורכיב מוכר במרק הצ’ורבה ואפשר להתייעץ עם רומנים היכן ניתן להשיג את הירק הזה. ניתן להשתמש בשורש או בעלים.

גד השדה הוא צמח אהבה מכיוון שהוא מכיל אלמנט של שליטה. במקרה הזה שליטה עצמית היא דבר הכרחי אם נקיים את טקסי החיזור באופן מודע ומוכר.

קינמון עוזר לזמן משהו אל תוך המציאות הפיסית. הוא גם מחמם ועשוי לחמם לבבות אלינו. כצמח קדוש הוא מזכיר גם את קדושת הנישואין והמשפחה ועשוי להוביל למצב שזה מזומן לחיינו.

כמון הוא תבלין ה”ביחד”, הוא מצרף אנשים ביחד, ומביא אותם להרמוניה. יעיל גם במריבות חברתיות ויכול לתקן קרעים משפחתיים כשיש צורך בריפוי כזה.

רוז קוורץ הוא צורן ורוד. הצורה הנקייה ביותר שלו נכרית במדגסקר: שני תודר בספרה “סוד הקריסטלים” מרעיפה עליו אין סוף מחמאות כאבן מושכת אהבה ומרפאה אהבה קיימת.

לוד סטון או אבן שואבת היא מגנט טבעי שמאפשרת לזמן דברים אל חיינו באופן מלא. זה לא משנה אם זה אהבה, כסף בריאות או צער כאב וסבל. עלינו להיות מרוכזים מאוד במטרה שלנו כאשר אנחנו מטהרים ומוסיפים אותה לגרי גרי הזה.

 

רכיבים:

שלושה ניצני ורד

לאושטיאן

זרעי גד השדה- כוסברה

קינמון

זרעי כמון

רוז קווארץ

לוד סטון (אבן שואבת)

שקיק ורוד כדי לזמן גבר

שקיק אדום לזמן אישה

(או שקיק בצבע הולם אחר)

קטורת אהבה: אפשר לערבב ורדים קינמון ולבונה ביחד ולשרוף על גחל, או פשוט להשתמש במקל קטורת קנוי.

הוראות הטלה: יש לטהר את הגבישים עם עשן: את הלודסטון המתכתית אין להניח בכלי עם מים. לאחר מכן יש להעביר את הרכיבים השונים בקטורת האהבה ולמלא בהם את השקיק. השקיק צריך להיות תפור ביד.  יש להתפלל לכוח האהבה המוכר והרלוונטי ביותר. לאחר שמילאנו את השקיק בצמחים ובגבישים יש לתפור את הפתח שלו ולקשור בסרט יפה. הלחש הזה עובד בצורה הטובה ביותר אם מכינים ונותנים אותו לאדם שמחפש אהבה. אבל ניתן להכין שקיק גרי גרי גם לעצמנו.

ארדן,

של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.