פונדנט שוקולד מאגי למשיכת בן או בת זוג

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2018-09-20

אני לא נוהג לתת מרשמים ומתכונים ללחשי אהבה בבלוג הזה. עיסוקים באהבה דורשים מומחיות מיוחדת ופעמים רבות אנשים לא מרוצים מהתוצאות.  המתכון שאני מספק כאן אפוא, אינו כזה של שיקוי אהבה, אלא משהו שעוזר למשוך מישהו, או מישהי לתוך חייך. המתכון דורש אפיה, ואם נעשה נכון יכול להיות אפרודיזיאק מושלם, שגורם למצב אפל להראות מואר וטוב יותר.

gâteau fondant au chocolat, הוא שמו הצרפתי של הקינוח. הוא פשוט ביותר להכנה וכל הרכיבים שלו מכילים אלמנטים מאגיים. רובם, רכיבים רגילים לחלוטין, מה שעשוי לפתוח דיון בנוגע לרכיבי הכישוף שנמצאים על מדף התבלינים שלכם: והרי המרשם:

מתכון לארבע עוגות:

150 גרם שוקולד מריר מהאיכות הגבוהה ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם.

שוקולד הוא אוכל מלכותי של בני האינקה והמאיה, והוא משקה לוחמים שניתן לפני קרב. יש לו יכולות מעוררות תשוקה מוכרות.

150 גרם חמאה- חמאה היא תוצר של חלב בקר, אלת היופי והתשוקה המקומית היא חתחור, אלת היופי והאהבה המצרית. תוספת מבורכת לכל הדעות.

2 ביצים ושני חלמונים: ביצה מסמלת פוריות וטיהור, התחלות חדשות.

חצי כוס סוכר: סוכר היה יקר כזהב בתקופות עתיקות, והוא חומר ממכר כמו הרואין. אנחנו רוצים את חווית הסימום הקליל שמגיע עם הקינוח הזה.

רבע כוס קמח- שוב סמל לפריון, ופחמימה קלילה שמאפשרת העשרה של חווית הסוכר.

והנה הרכיב הסודי: טיפה אחת של שמן אתרי ילנג ילנג מהאיכות הגבוהה ביותר- רצוי אורגני.

“עם וויזואליזציה מתאימה, ילנג ילנג הינו אפרודיזיאק אמיתי, ויוצר תשוקה מינית.” סקוט קנינגהם בספרו ארומתרפיה מאגית גורס, “וגם עוזר להתגבר על בעיות וקשיים מיניים.”

הוראות הכנה:

להמיס את השוקולד והחמאה במיקרוגל, או בבן מארי (לשים אותם בקערה ולתת להם מכות חום של 20 שניות במיקרו ולבדוק אם זה נמס או לא באמצעות מקצף). להקציף פנימה שתי ביצים שלמות ושני חלמונים, את חצי כוס הסוכר וטיפה משמן הילנג ילנג. לקראת הסוף לקפל בעדינות רבע כוס קמח. לא לערבב בחוזקה אלא בעדינות עד שכל הרכיבים יתערבלו היטב.  כאן שולחים את האנרגיה והתפילה לעוגה עצמה.

לחמם תנור על 180 מעלות צלסיוס ולצקת את התערבות לתוך ארבע תבניות אפיה אישיות באמצעות מצקת. בעיקרון לוקח לעוגות 20 דקות להתמצק, אבל חשוב שהמרכז יהיה לח. הכינו את העוגה ביום של הפגישה, חממו אותה והגישו עם גלידת ווניל וקצפת. לפני ההגשה הגישו את העוגה הראשונה לישות פותחת השערים שלכם, ואת השנייה לישות האהבה שלכם, ככה שישארו לכם שתי עוגות בשביל הדייט עצמו. בהצלחה!

ארדן, של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.