לטהר את הבית כמו שצריך

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2016-03-13

אני לא צריך להסביר למכשפים ומכשפות למה טיהור חשוב: להביא דבר למצבו הבראשיתי מבחינה אנרגטית מאפשר עבודה רוחנית משמעותית בו (או עליו). אבל זו לא הסיבה היחידה. כאשר אנחנו מקבלים חפץ “יד שניה” החפץ זוכר את הידיים האחרות שאחזו בו. הוא עמוס בזכרונות ולא פנוי להכיל את האנרגיה שאנחנו עצמנו רוצים עבורו. אבל מה עם בית? אנחנו חיים במדינה שלעיתים רחוקות אנחנו יכולים להרשות לעצמנו לקנות בה בית חדש. רבים יחיו לנצח בדירות שכורות. כאן המאגיה של טיהור הכרחית- יצא לי פעמים רבות לראות שיקופים של צלחות אסטרליות נשברות על הקירות וצרחות מהדהדות בקירות פנימיים בלתי נראים של הבית הריק שאותו נשלחתי לטהר, שרידים של ריבים נושנים שהותירו צלקת על פני הבית. המידע שקשור לטיהור עמוק באופן תמוה חסר. יש את השטויות של לשרוף מרווה וזהו. אבל טיהור רציני שיכול להיקרא רייבינג, כזה שמעיף את כל האנרגיות השליליות מהבית הרבה יותר דורשני. התיאור הטוב והשפוי ביותר נמצא בספר: Utterly Wicked של הסופרת והמכשפה דורותי מוריסון. דורותי היא מכשפה ויקאנית ולא היה צפוי כלל שהיא תכתוב ספר שכזה על קללות. אבל ברור שהיא ערכה מחקר מאוד מעמיק ויצרה שיטה המכילה חמישה עשר שלבים לטיהור בית. בין הגירסאות הקלילות הלא מספקות, והגירסאות הכבדות והקשות שאינן זמינות כלל בישראל, זו האהובה עלי ביותר. ועם זאת, היא מכילה שגיאות. אני לא מצפה ממכשפה ויקאנית להבין את הדקויות המלאות של שיטת המאגיה של הHoodoo שהיא מנסה להעתיק. אז בחרתי להביא לכאן גירסה מתוקנת של הטקסט שלה אני חייב להזהיר, הגרסה הזו דורשת טרחה לא מעטה, אבל התוצאות שוות את זה.

1. לפתוח את כל החלונות- כדי לאפשר לאנרגיה שאינה במקומה לצאת.

2. להדליק נר וניל. יש מעט מאוד שאנרגיה שאינה במקומה שונאת יותר מניחוח וניל. אני מציע לקחת נר רגיל ולמרוח בתמצית וניל אמיתית, או שמן אתרי של וניל כדי שהתהליך יקבל משהו מהצמח האמיתי.

3. לטהר את האוויר: אפשר לשרוף על גחל נרגילה מור וקפה, זה פשוט ויעיל, אבל דורש תחזוק בזמן שאתם מנקים. או אפשר להשתמש גם קטורות טיהור יותר מורכבות. אישית, אני אוהב לשים במבער שמנים, שמנים אתריים של לימון, לבנדר, אקליפטוס וקמפור. האוויר יתמלא בשמנים שמנקים ומסירים אנרגיה שאינה במקומה ולא תצטרכו להזין את המחתה בזמן שתקנו.

4. הסירו את הבלגן: ערמות הדברים שצריך למיין? חפצים שאין להם מקום? קחו אותם ושימו אותם בקופסא ובצד. אם תתחילו למיין אותם עכשיו זה פשוט לא ייגמר. שימו את הקופסאות בצד עד סוף הטיהור.

5. לפדר את השטיחים באבקת בית שליו ולשאוב אותם אחרי כמה דקות: אבקה של לבנדר, קליפת לימון מיובשת, עלי וורדים וטימין- לטחון במטחנת תבלינים את התבלינים היבשים לטעון ולפזר.

6. לנקות אבק ולטאטא את הרצפות.

7. לשטוף את הרצפות: אוקיי, פה דורותי מציעה להוסיף רוטב צ’ילי חריף וכוס מהשתן שלנו למי השטיפה. אני מציע במקום, לקדש מלח ואת המים וזהו. לא צריך להגזים. מלח מים המלח ממש אידיאלי כאן.

8. נגבו את המשטחים ואת השיש במטבח.

9. לנקות את הביוב: הביוב הוא בעצם שער להרבה מאוד ליכלוך ואנרגיה שלילית. בכל ביוב וכיור בבית, יש לסחוט חצי לימון, ולשטוף עם מים חמים וכלור.

10. לטפל במברשות. מברשת השיער יכולה להכיל אבק ואנרגיה שנדבקת לשיער שלכם: יש לשרוף את השיער, ולנקות את המברשת עצמה עם כלור, מים חמים וסבון. לתת לזה להתייבש היטב.

11. לנקות את הקירות: לערבב מעט מלח עם מים- ולהשפיץ על הקירות עם ספריי. לנגב.

12. להגן עם עלי דפנה. זה השלב שבו ניתן כבר להתחיל ליצור הגנות בסיסיות על הבית כדי שהאנרגיה השלילית לא תחזור. שימו עלה דפנה בכל פינה של כל חדר. אני אוהב להחדיר קצת מהם במסגרות של הדלתות. בונוס: עלי דפנה מושכים כסף.

13. להגן על הדלתות: יש לערבב אבקת לבנים אדומות עם מלח- ליצור תערובת של חצי חצי ולייצר קו דק מתחת לשטיח הכניסה- או מדרגות הבית. אבקת לבנים אדומות היא חתיכת סיפור משמעותי בהודו- לא רק שהיא מזכירה את האוקר, או האדמה האדומה ששימשה להגנה עוד מתקופה פרה-היסטורית, אלא שהלבנה היא חלק מקיר- השימוש בה מסמל במאגיה סימפטטית יצירה של קיר לבנים לדברים לא רצויים. אם אי אפשר להשיג אבקת לבנים אדומות, או לבנים אדומות כדי לשבור בפטיש לאבקה, נעבור לאדמת חמרה, שנמצאת בשפע בארץ. יש בה הרבה ברזל. אם גם זה חסר, אז קצת שרף דם דרקונים ומלח.

14. ליצור מעגל מלח מקודש סביב הרכוש שלנו. אם יש אדמה אז מסביב לו, אם לא, אז מבפנים.

15. אז, ניקיתם וטיהרתם, העפתם כל חתיכה של אנרגיה שלילית מהחיים שלכם ואתם יכולים לשכב ולנוח ולהנות מהבית החדש כן? ובכן, לא בדיוק. זוכרים את קופסת (ובכן, זה ישראל. קופסאות) הבלגן של סעיף 4? זה הזמן לעבור עליה. לא לחכות למחר. זה יקח דקות מעטות לזרוק מה שאתם לא צריכים ולשים במקום את הדברים שאתם כן.

זהו, ביתכם מטוהר.

ארדן,

של הגן.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.