הרחקה והגנה מטיפשות ספריי וקמיע

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2018-01-15

שיקוי הרחקה לאנשים טיפשים:

 עדיף לרקוח את השיקוי הזה בירח מלא, כאשר השעה המאגית היא של כוכב חמה: בקדירת רבע מברזל יש ליצוק כוס מי גשם לתוכם יש להוסיף:

שלושה גרגרים שלמים פלפל שחור

קמצוץ רוזמרין

קמצוץ עלי מליסה

קצה של פלפל צ’ילי חריף

כף גדולה של עשב לימון

חתיכת עלה של צמח אלוורה, ג’ל או שרף

יש להדליק שלושה נרות חימום מתחת לקדירה ולתת להם לבשל את העשבים בעודה מכוסה במכסה.  בזמן הבישול יש לבחוש את העשבים כנגד כיוון השעון שלוש פעמים. לאחר שהנרות בערו כליל, יש לתת לשיקוי להתקרר לחלוטין כשהקדירה עדיין מכוסה. בינתיים יש להכין קערה לשיקוי ובה יש את הגבישים הבאים חתיכה מכל אחד:

אובסידיאן שחור

רובי

קווארץ אליסטיאל סמוקי )יש גם קטנים כאלה)

אלמוג בצבע סלמון ורוד

סנסטון

חתיכה מלוטשת של אסטרופילייט

חתיכת אוניקס שחור

לתת לשיקוי לנוח תשע שעות עם האבנים מכוסה. ניתן לטעון באור הירח. לאחר שהשיקוי נח תשע שעות יש להסיר את האבנים, לסנן הנוזלים ולערבב בהם:

שלוש טיפות שמן אתרי קינמון

שבע טיפות שמן אתרי עשב לימון

טיפה של שמן אתרי ווטיבר

ושתי טיפות שמן אתרי סנדלווד לבן

יש להוסיף לשיקוי אלכוהול 95  אחוז לשתייה כדי לשמר אותו מקילקול וריקבון, בנפח של עשרה אחוזים מהשיקוי, ויש לבקבק אותו. כדי להשתמש בשיקוי יש להכניס אותו לבקבוק ספריי נייד שאפשר לקחת בתיק או בכיס, ולרסס בחלל האוויר של מקום העבודה או המגורים כדי להרחיק אנשים טיפשים שעשויים לגרום צרות והפרעות.

 

הקמיע: השיקוי נועד להרחיק אבל הקמיע נועד להיות מתנה לאדם שאינו משכיל או טיפש מסיבות גנטיות כלשהן. גם המכשף עצמו יכול לשאת את הקמיע כאשר הוא נתקל בסיטואציה שבה יש צורך בשיקול דעת רב ושניתן לשגות בה בקלות:

הקמיע מכיל:

אובסידיאן שחור, רובי,  גביש קווארץ קטן, חתיכת אלמוג ואסטרופילייט. הוא מכיל גם רוזמרין, מליסה, מעט עשב לימון וחתיכה יבשה של אלוורה מהצמח. את כל הצמחים יש לייבש היטב, ויש לבחור את הגבישים הקטנים והאיכותיים ביותר עבור הקמיע. את הגבישים והצמחים ניתן להטמיע בחימר פולימרי כחול (פימו ודומיו( ולאפות או לחלופין לשמור בשקיק שנתפר ביד מאריג כחול. לקדש ולהשתמש.

ארדן,

של הגן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.