מאגיה והגנה ממצב של עוני

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2014-10-05

בישראל של 2014, לפני כן, עוני הוא בעיה אמיתית. שכבת הביניים הדרה בין העושר הדקדנטי לבין העוני המרוד הולכת ונשחקת. מאגיה של כסף מתחלקת בצורה גסה ל-2, דברים שכוללים בתוכם זהב, פנינים יהלומים וכו’ ונועדו לתמוך במצב של אנשים שיש להם כסף להוציא על מאגיה “עשירה” שכזו, ואלו שלא. כאן זה המקום להזכיר את נוסחאת הבסיס של “שי שי” (Shi Shi): פירוש המילה הוא משהו עשיר, או מדוקדק, משהו שקיבל אולי עיטור מיותר ולא הכרחי. נוסחת הבסיס היא זולה, קלה להכנה ומאפשרת הגנה מאובדן והוצאות מיותרות. הנוסחה מכילה שלושה רכיבים בלבד: שורש אנג’ליקה, תבלין ציפורן ועלי דפנה:

שורש אנג’ליקה: שייך למלאכים ולהגנה האלוהית. הוא שירת כרכיב הכרחי בהגנה וריפוי מגיפות. הוא מוסיף את החיבור הרוחני שנועד לדאוג לכל אחד מאיתנו בתערובת. בעיקרון הוא רכיב ההגנה כאן.

תבלין ציפורן: מלבד תכונותיו כפותח שערים, הוא ממתיק מצבים מרירים, מאפשר שבירה של קללות ורצפים לא רצויים ומאפשר להעלות את המצב למעלה קצת.

עלי דפנה: מלבד הקשר שלהם לניצחון על מכשולים ויריבים, עלי דפנה מאפשרים לראות צעד אל העתיד, ולדעת להתמודד איתו (בגלל הקישור שלהם לאפולו ולאורקל מדלפי).

משלושתם, לכאורה הכי קשה להשיג את שורש האנג’ליקה. אבל אותו ניתן לקנות בחנויות טבע שונות ברחבי הארץ, כי הוא צמח מרפא נפוץ בארון הצמחים המערבי. הוא משמש לטיפול בבעיות עיכול, ברונכיטיס, כאבי פרקים ושיגרון. את שני התבלינים האחרים ניתן להשיג בחנויות תבלינים ואפילו בסופר מרקט כי הם תבלינים נפוצים.

איך נשתמש בצמחים כדי לייצר מרקחה או קמיע יעילים?

קטורת: עם מעט שרף בנזואין, לכתוש את שלושת הרכיבים ולהניח על גחל נרגילה בוער, ולאפשר לעשן למלא חלל שיש להגן עליו מעוני (בית למשל). לערבב כף של צמחים כתושים ומפוררים בעלי ומכתש עם כף תערובת שי שי.

שמן: להשרות שתי כפות של צמחים כתושים במאה מלימיטר של שמן חמניות פשוט. אחרי שבועיים ניתן למרוח את זה על הגוף (מה שנותן אידוי איטי של אנרגיה אל קוסמוס עד שהשמן נגמר), על נרות לבנים או על קמיעות של הגנה (כדי להגיע לעוצמה מלאה יש להמתין שלושה חודשים למיצוי מלא של השמנים האתריים לתוך השמן, אבל למי יש את הזמן הזה אם הוא לא מכשפה מקצועית?)

קמיע: את תערובת הצמחים להכניס לשקיק מאריג תפור ביד עם חתיכת אלמוג אדום (מטהר ונותן אנרגיה מלכותית של שפע), גביש קווארץ שקוף שמעניק לשאר הרכיבים אנרגיה, וגביש ג’ט של הגנה- עלות כל הפרוייקט הזה הוא פחות מארבעים שקלים- אם משתמשים באבנים קטנות וזה בסדר. הקמיע ישחרר אנרגיה איטית של הגנה מעוני, ויחזיק מעמד לנצח אצל האדם הנושא אותו- כי הקווארץ טוען את כל הרכיבים.

 

היו מוגנים!

ארדן,

של הגן.

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.