מאגיה התקפית בהקשר אקטואלי

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2014-07-28

חשבתי לא מעט על כתיבת הרשומה הזו. בסוף החלטתי שכן לכתוב אותה משתי סיבות עיקריות: האחת, תנועת החמאס היא תנועה שצומחת מהעם ומשתמשת בלוחמת גרילה עממית כדי לנצח. היסטורית, לא ניתן לנצח באמת אירגון טרור, ואני מזמין את כולם להתייחס למלחמת וויאטנם כדי לקבל רקע היסטורי. סיבה נוספת, היא שהאיסלם עצמו משתמש במאגיה כדי לאפשר לחיילים שלו לנצח. יש החשכה מיסטית מסביב לכל הסיפור עוד מהקטע של שלושת הנערים החטופים.  יש עוד סימנים, אבל זה לא המקום לדון בכך. אם את או אתה עובדים מיסטיים שיש להם רצון באמת לעזור ללוחמים ולא לשבת בצורה פסיבית בזמן שהמלחמה מתרחשת סביבכם, או אם אתה אבא או אימא שיושבים בבית והבן שלכם עכשיו נמצא בעזה, הלחשים הללו פושטו בכוונה בשבילכם. ואתם מוזמנים להצטרף ללחימה.

אתחיל במעין ניקוי חיך של מאגיה: מאגיה יחסית פסיבית של הצלחה:

קטורת כתר לוהב של הצלחה:

פלפל אנגלי

עלי דפנה

אבקת סנדלווד (אם יש. אפשר לפרק גם מקל קטורת בריח סנדלווד)

שרף לבונה (יש בהרבה חנויות תבלינים)

אבקת ג`ינג`ר או זנגביל

קמצוץ טבק (אופציה אינדיאנית)

יש לערב כמויות שונות של חומרים תוך כדי לחש. יהודים- זה הזמן להכיר את מזמור תהילים 23: מזמור לדויד שנחשב לאחר הלחשים המאגיים המשמעותיים כסוג של תרופת כל. נוצרים, יש גירסא של זה באנגלית וגם אתם מכירים בתהילים ובקדושתו. מוסלמים שלצידנו, אני בטוח שיש פסוקים נכונים מהקוראן וכו`. פגאנים אנימיסטים ופוליאיסטים: זה הזמן לאבק את הראש ולכתוב לחש מסודר לפי כללי המסורת. את התערובת יש לכתוש בעלי ומכתש עם כיוון השעון (להצלחה) ואז לשרוף חצי כפית בכל פעם על הגחל נרגילה שהודלק על צלחת חסינת אש. (יש בכל מכולת וקיוסק גלילים של גחל מצית את עצמו). המתכון כאן הוא גירסא של כתר לוהב, מתכון Hoodoo אבל הוא מיועד ושונה עבור לוחמים. יש בבלוג מתכון רגיל למטרות אחרות.

אורו של אוגון

אוגון הוא כוח האדמה, הלוחמים, הציידים והטכנולוגיה על סוגיה. הוא זה שמחליט אם כדור אקדח או רובה יגיע ליעדו ויהרוג או לא. הוא נמצא במזגן שאנחנו נהנים מאווירו הקריר כרגע, הוא נמצא במחשב שבו אני כותב כרגע, והוא נמצא בתחבולות של חמאס ובנשק הישראלי. זה שלא הרבה רקטות הזיקו לאחרים? זו מתנתו. הוא הביא בחזיונות את כיפת ברזל ואפשר לקיים אותה כאן. הוא גם צמא מאוד לדם, ויש לו לב של טיגריס, וזו ישות לא נחמדה בכל גלגול ובכל תרבות. אבל מידי פעם צריך לעצור ולומר תודה. ככל שהצד שלנו יכיר יותר בכוח הטבע הטכנולוגי הזה ויוקירו מעבר לרק לנצלו, כך החיבה שלו אלינו תעלה והתפילות שלנו לניצחון מוחץ ישמעו. פגאנים יוכלו לעבוד עם אוגון, הרן, או קרנונוס במקום הזה, והמונותאיסטים יכולים לקדש את הנר לכל גירסא אלוהית או מופשטת שתבוא להם.

כדי לעשות את העבודה הזו יש קודם כל לבחור נר אדום, שחור או ירוק. במידה ואלה חסרים, יש לבחור נר לבן. את הנר יש לשטוף במים זורמים ולהניח בצד.

לחמם שמן במחבת, לשים שם פלפל שחור טחון, תבלין ציפורן ואבקת זנגביל, להביא לביעבוע של שלוש דקות ולהוריד מהאש. לבקבק.

למרוח את הנר השמן, ולהתפלל לאלים (אם לאוגון אז קודם אגו-לארויה אלוגה קודם לאשו ואז הקריאה היא או- ני- לה אוגון). מחוקר תהילים ידוע, הפרקים הבאים יכולים לעזור: מ””ד כדי להינצל מאויבים, נ””ד ונ””ה לנקמה, פרק ע””ט כדי להמית שונאים ויש עוד. אבל אלו מספיקים כרגע.

את הנר יש למשוח בשמן מלמעלה למטה, להניח אותו בפמוט או על צלחת, לחמם את תחתיתו על ידי גפרור או מצית ולהדביק אותו למקום, ולהדליק אותו תוך כדי תפילות. ליד הנר יש לשים דברים של לוחמים. סכינים, מסמרים, דברי מתכת, סמלים ודברים של צה””ל. אם יש קרוב משפחה שכבר מת למען המדינה זה הזמן להוציא את התמונה שלו מהאלבום ולגייס את רוחו שוב להילחם עבורינו ולשים אותו ליד הנר (הוא או היא לא יכולים למות שוב).

חיצו של אוצ`וסי

כאן אנחנו נכנסים לאלימות עצמה. עצרו. חשבו על זה. האם אתם באמת רוצים להיות מעורבים בשפיכות הדמים? אם כן אין מה להסס, זו העבודה בשבילכם. אם לא, שתי העבודות הרוחניות הקודמות מספיקות.

אם יש כדור אקדח או רובה או אפילו משהו מ M16 של צה””ל, רוב העבודה שלכם נעשתה בשבילכם. אם לא: קחו מקל קטן, זה יכול להיות אפילו שיפוד יקיטורי. אם זה לא שיפוד, חדדו קצה אחד, ועיטפו אותו בנייר כסף. בצד השני עשו חריץ, והכניסו פנימה נוצה שנגזרה לחצי (מה שיוצר את הקצה השני של החץ…או הטיל). שמרו חפץ זה בצד.

ערבבו שרף כלשהו (מור, לבונה, אורן, אפילו שרף לא מזוהה מבחוץ) עם קפה שחור וקינמון בכמויות שוות. שרפו על גחל נרגילה- זוהי קטורת אשו בסיסית. אגו לרויה אלגואה גם כאן אם אנחנו פגאנים. אם לא, אז תפילות אחרות. העבירו את החץ או הכדור בעשן שבע פעמים תוך כדי תפילות. הקדישו את החפץ לחמאס, או ללוחמים שנלחמים נגד ישראל. מצאו את הכיוון של עזה יחסית לבית שלכם- אם אתם גרים בצפון, אז לכיוון דרום מערב, אם בדרום אז לכיוון צפון מערב- בזוויות משתנות. נסו לדייק. תלו את החפץ מחוץ לבית לכיוון עזה עם חוט.


בהצלחה לצה””ל ולכולנו.

ארדן,

של הגן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.