עלי דפנה וזרעי אניס

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2007-06-13

 

ביום ראשון חגגתי את יום הולדתי. זו הייתה חגיגה צנועה ושקטה- כחלק מעבודה באור ובצל השבועית שלי. במשך אותו יום אני הייתי אצל אחותי והתוכנית האמיתית שלי התגשמה רק ביום שני. ביום שני הכנתי חליטה חזקה של תשעה עלי דפנה, ושתי כפיות זרעי אניס. אלו הצטרפו לאמבטיה שלי- שיקוי טיהור מושלם, לגוף ולנפש, מהכאב והצער של השנים החולפות.

הייתה לי דילמה בנוגע ללחש שאטיל עבור אחותי- היא מעוניינת בדירה, ועיסקה כמעט נחתמה לפני שהבעלים התחרטה ושינתה את המחיר. אחותי ציינה שזו הפעם היחידה שבו דודי- המייעץ לנדל”ן קילל בקול רם ובצורה בוטה, משחרר רסן ושובר את שלוותו עתיקת היומין. אני מערבב את אדמת הבית הרצוי עם אפר של שמות אלו שמוכרים אותו. תמצית צמחים קדושה שהשתמשתי בה ערב לפני כן עבור נר האל והאלה בטקס הפנטכלס של רינה- יחד עם קטורת ששרדה מירח זאבים קודם. מזכר לעצמי- לדמיין נקודה לוהטת כמו לבה על צ`קרת העין השלישית שלי בלילה חמים ולח זה מתכון לאסון. מה שהציל אותי אחר כך היה מרק יוגורט קריר שרינה הכינה שגרם לכל החום להעלם כמו חלום שמנוני- על קצות התודעה הערה.

אני צריך לזכור לקנות אניס. עוד מעט נגמר לי.

ערבבתי האדמה עם שיערה של אחותי, ועם שעווה שתלחים את רצוני ואדמה זו איתה ביחד. אבל השארתי מקום למצוא דירה אחרת- משאלה מתפוגגת עם ערפילי הלילה- דירה שתתאים לאחותי גם אם זו שהיא מבקשת מחוץ לידה הכספית או המאגית. אני לוקח רגע כדי למרכז את עצמי והאנרגיות שלי. באותו היום אחרי דממה של שבועות, מתווכים מתקשרים אליה- יש דירות אחרות שהיא צריכה לראות… אולי המאגיה שלי הביאה לה את הבית החדש מהר, ואולי לא, הזמן ילמד אותנו את האמת.

סקס, תשוקה, כוח, עצמי וגאווה. חמשת הקצוות של פנטכל הברזל. אני אבלה זמן מודט בעדינות על כל אחד מהם, פורס את משמעותם כמו עלי כותרת רכים בתודעה שלי- ואתענג על התובנות והכוח שהם מכילים. מבחינת רעיון וסדר הם מאורגנים נכון, מכילים את הכמות הנכונה של מהות. מריאנה הבטיחה שנעבוד עליהם כאשר היא תבוא לבקר אותי אחרי שהבחינות תסתיימנה. אני אכין גם מרגריטות ושאר פינוקים. למדתי הרבה בתחום הקולינרי מאז שנפגשנו לאחרונה.

נדרשתי על ידי אדם לקבל שרביט אינטרנט- זה סוג של שרביט שבו אתה מספר על היום הראשון שבו גילתי את האינטרנט. לצערי אני לא זוכר בפורטרוט את היום הזה. אבל אני יכול לספר משהו על האינטרנט עבורי. האינטרנט מגלם עיקרון טבעי, מאגי. אחד העקרונות החשובים ביותר ולפיכך הבסיסיים ביותר הוא שהכל מחובר. בין אם זה בצורה ישירה- בעל חיים ניזון מצמח לדוגמא, ובין אם זה חוטי אור דקים שנוצרים בינינו לבין אנשים אחרים. אהבה, התאהבות וקשר בין ילד לאימו. הכל מחובר, וההבנה שהכל מחובר מאפשרת שניתן להשפיע על כל דבר בבריאה- כי לבסוף הכל מחובר אלינו. וכך גם הרשת העולמית של האינטרנט. היא כמו קורי עכביש שתופסים בתוכם כמות עצומה של מידע. תודה פגעסוס על האפשרות לחלוק את תובנה זו עם אחרים. אני מוסר בחן את השרביט לשלושה- לא חמישה אנשים כנדרש.

68916_225

לשי, לסביה ורובין עוטה המגבת. את שלושתם הכרתי במקומות שונים ועברתי עימם מסע שונה, אבל כולם בקשר איתי אך ורק בגלל לידת הרשת האינטרנטית.

בקשה אחת אחרונה- אנא בקשו משאלות ברשומת המשאלות שלי. אני עורך טקס ברוג`רום אל הירי בצפון כדי להגשים אותן ברגע שהן תגענה למאה.

ארדן.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.