לפעמים נפשי היא כמו

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2008-12-05

מטע אפרסקים ושזיפים, שהנפש יצאה וברחה ישירות מגלעינם, והם נרקבים מבפנים, אם כי חזותם נאה מבחוץ. עכשיו כשחיי דינמיים בין לימוד ללימוד, התחושה מעט מתפוגגת, אבל לעיתים היא חוזרת, עוטפת אותי…
אני חווה קירבה מיוחדת לכל אלו שהיו קרובים אלי- אבל עתה הקירבה מתחזקת, עוטפת אותי במשי רך ובלתי ניתן לשבירה. לעיתים זה נעים, ולעיתים מלכת החשיכה הקטה, אלתי רבת הפנים מחייכת אלי מן הפינה.
 
מהו כוח? יכולת לשנות דברים בעולם. ומה ארצה לשנות בעולם הזה? דבר לא. את אלו שאני מנסה לחנך על ידי שיקוף העתיד בכיוונם דוחים אותי מהם בשאט נפש. מתקשרים חודשים לאחר מכן לומר לי שצדקתי. הם לא רוצים לדעת. הם רוצים להיות מסוגלים לעשות את מה שהם רוצים- מבלי לחיות את התוצאות. ואלו שיש להם כוח? האם הם מאושרים? הביטו בפניהם- הפולטיקאים, העשירים- ואפילו המאגים רבי העוצמה. כוח ממכר, אבל הוא לא נותן אושר. אהבה היא אישית, אבל גם היא סופה להסתיים בטרגדיה.
 
אצא לשדה, אקטוף נבטים וצמחים ואבשלם, אשתה את עסיסם ונשמתם אל תוכי. את חלקם אוכל טריים- החלמית הגדולה, רגלת השדה, חרדל שחור. השמות כולם מלאים בכוח וחיים. החלמית כמו שלייה- מעטפת הרחם. כוחות החזרה לעולם הזה מעולם המתים. ארחוץ עצמי בחליטה ממנה. רגלת השדה היא צמח של בית. עסיסו מרפא גוף ונפש. אלגום אותו אל עצמי. החרדל השחור- אייל הכספים. גרגריו בקופה הופכים זהב. עשנו בבית המשפט, מטה את הדין לטובת המכשפה החכמה. אם ארק אותו על אויבי, הם יעלמו מפני, עשן ואשליה.
 
כוח הוא מה שלימדו אותי הורי, לימדו אותי חברי ואפילו מאהבי. אין לי משהו אחר. יש כוח ושיעורים שלו. כוח ומי שיש לו ומי שאין לו. כוח של צמחים, אבנים, של נחלים ופעימת הלב של האדמה. זה והשכלה. הידע הוא הכוח. חרדל הוא תבלין עד שמבינים את כוחו הבוער של סאטורן. החרציות העטורות מבהירות את השיער ומכילות את השמש בתמציתן, החום, החיבה והאדמה של כדור הארץ בכותרות צהובות של משפחת המורכבים.
 
אין עניין רב בשיעורי המאגיה שאני כותב. אולי אפסיק?
 
תוספת:
בשמיים יש חרבות, החיות והצמחים אומרים שינוי- העננים היו מפוצלים לשניים כסף אפור, ואור כתום ביניהם. שינוי, אחד נייטרלי, טוב ורע. זה לא שינוי אישי שלי, יש טעם חלוד של דם. טעם הלידה, טעם המוות- הזוג הנצחי.
 
ארדן.
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.