אתמול כמו שהבטחתי

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2007-04-06

הייתי צריך להעביר דברים לאבא. כדי להגיע בזמן לפני סגירת המחלקה הייתי צריך לצאת לאוטובוס של חמש ורבע בבוקר. נסיעה של ארבע שעות בערך בפקקים של תל אביב כדי להגיע- הגעתי בזמן רק כדי לגלות שלא רק המחלקה סגורה- אלא שגם אי אפשר להביא לו שום דבר. ביזבוז של נסיעה.
 
למזלי ערב לפני כן קבעתי עם ידידה מדהימה לעשות שופינג בסטונאייג`. עוד על זה בהמשך.
אחרי שלא הכניסו אותי למחלקה אבא שלי התקשר וניסה להשיג אישור מיוחד- ככה שעליתי על האוטובוס חזרה- הלוך ושוב, שוב ושוב, עד שהודיעו לו שלא אוכל להכנס. זה היה הבילוי שלי מחמש ורבע בבוקר עד 11 בצהריים.  בתחנה המרכזית פגשתי גם מישהי שלא דיברתי איתה מאז הצבא בערך. היא הספיקה להתחתן וללדת ילד כבר. הייתה מוכרת אחרת שהתעקשה שאקנה משהו שהוא עבודת יד של ילדים נכים. קניתי נרות.
 
קיצרתי את התוכניות שלי ונסעתי לרמת גן. ידעתי שהנסיעה תיקח המון זמן וצדקתי. הגעתי ב12 וחצי- כששאלתי את האדם שאיתי באוטובוס מתי מגיעים לקניון איילון הוא פנה אלי ב”גברתי” (למרות שלא התגלחתי יומיים) ושאל אותי האם אני גבר או אישה. זה היה מעניין ונוראי בבת אחת. הגעתי לקניון איילון והתמקמתי בקפה ג`ו,  אכלתי סלט חלומי וטריאקי בפטריות שהיה מעדן לחיך. לאחר מכן, בשתיים הלכתי לסטונאייג`. למרות שהידידה שלי השאמנית הייתה צריכה להגיע בארבע אחר הצהריים לשם- רציתי להיות מאה אחוז שם ולעזור לה עם האבנים שלה במקום להתמודד עם המשימה הארוכה של בחירת האבנים שלי בו בזמן, ולכן מראש קניתי את שלי. שילמתי למלצרית והלכתי להסתובב קצת בקניון.  אחרי חצי שעה המלצרית תופסת אותי, היא קצרת נשימה. שכחתי את הוויזה שלי. אני שמח שהשארתי לה טיפ.
 
אחרי סטונאייג`, ישבנו במכונית של השאמנית והיא השמיעה לי מוסיקת הכנה לעבודה אנרגטית. היה ממש מגניב ונחמד. דן היו בשביתה אז אחרי עמל לא מועט וטלפונים לחברים מצאתי מונית שירות לשם. במונית הייתה אחת תל אביבית אבודה שצריכה להגיע לטבריה אז עזרתי לה להגיע לשם. הנהג צעק המון על בחור קצת… טיפש או איטי שלא ידע לחשב את העודף שלו כראוי. זה היה בידור נחמד. הגעתי לתחנה המרכזית- חיכיתי רבע שעה ונסעתי הבייתה. בדרך דיברתי עם בחורה שעלתה מארצות הברית ארצה באחיזה איתנה של החלום הציוני (פתאט).
 
על התחרות שהוחמצה… אדבר מאוחר יותר אם זה בסדר מבחינתכם.
 
אז מה קניתי? נתחיל עם הדברים הפשוטים ונעבור ליותר מסובכים.
 
שיני אמטיסט לא מעובדות- בשביל עבודה רוחנית של חיזוי וחידוד חושים מיסטיים. הסרה של מגבלות- וטיפול בהתמכרויות. היא לא מעלימה התמכרות- צריך שהאדם יעבוד עבור זה, אבל היא עוזרת מאוד לאלו שמוכנים להתמיד. האבן גם מגוננת מהתקפות אנרגטיות- מאלו של ישויות רעות וגם במקומות שיש בהם אנשים לא נחמדים במיוחד. אבן לרגישים ועדיני נפש, אבן מרגיעה- נהדרת לילדים היפראקטיביים. עוזרת גם בתקופת שכול ואובדן.
 
שיני סיטרין לא מעובדות: השימוש הנפוץ בסיטרין- שיניים ומושבות הוא להביא כסף אל החיים שלנו- אבל יש יותר- הרבה יותר. זו אבן שמכילה בתוכה את תמצית השמש והחום. היא מאפשר שיחזור תאי ושינוי עצמי ברמה גבוהה. היא מחממת ויוצרת אנרגיה (כקרובת משפחה של הקווארץ). מתכון להרזייה- שמים אבן סיטרין בכוס מים במשך הלילה ושותים. מעוררת חילוף חומרים מואץ- ועובדת על בעיות של הבטן.
 
עין הנמר כחולה- “עין הנץ” משחררת לחצים נפשיים, עוזרת לאלו שיש להם חרדות ו”פתיל קצר” או שסובלים מפוביות. עין נמר כחולה עוזרת להוריד את קצב המטאבוליזם ולפיכך עוזרת לאלו שמנסים לעלות במשקל אך לשווא, היא גם מצננת חשק מיני עז מידי, ומפזרת תיסכול מיני אל האוויר 🙂 לכל הגיקים הזכרים למינהם זו אבן יעילה למדי.
 
דמיוטרייט– היא אבן של אינטלקט קודם כל. היא מאפשר בחינה של מצב בצורה מנתחת ומנותקת רגשית- ועוזרת להבין שלכל דבר יש מקום- רגש וניכור. מגבירה סבלנות ועוזרת לתיקשורת והסברת רעיונות רוחניים (טובה למורים של הנושא הנ”ל).
 
ג`ספר מוקייט– אבן אוסטרלית חדשה וססגונית שמחזקת יכולת אמנותית ויצירתית ומעניקה השראה לאוחז בה. מחזקת את המערכת הנפשית והפיסית- מעניקה “עמוד שידרה” וברזל לאנשים שמרגישים שכל העולם נגדם- מסייעת לפיתוח חוש ההומור שנדיר כל כך בימינו…
 
ג`ספר אושן עם נקודות אוויר- תומך בנותני שירות למינהם- יוצרת אדיבות ואווירה של עזרה הדדית. עוזרת לקבל אחריות. נקודות האוויר מסמלות נשימה מעגלית- עוזר לאנשים עם בעיות נשימה כמו אסטמה- וגם לאלו שיש להם ריח רע נוטף מהגוף (בני נוער…) ובאופן כללי מנקזת רעלים מהגוף בזמן טהרה וצום.
 
טורמלין שחור- הגנה מרוע, ומאנרגיות בתצורות שליליות. הגנה זו מילת המפתח כאן. הטורמלין השחורה אינה סופחת אנרגיה שלילית כמו אחיותה השחורות ג`ט וכולי- אלא יוצרת מגן מוצק מפניהן- ולפיכך הטיהור שלהן הוא נקודתי וקצר.
 
אגת מוס– יוצרת קשר ישיר עם עולם הצומח והטבע. מרפאת צמחים חולים. מנקזת עודף חום ומסירה אינפקציות ופרונקלים. אני משתמש בה בעיקר כדי ליצור קשר בריא עם האדמה.
 
אוונטורין ירוקה- אבן “מבגרת” נהדרת לאנשים עם ראייה דיכוטומית של טוב ורע, שחור ולבן. אבן מעודנת של צ`קרת הלב- עוזרת לעדן רגשות ולעבור מצבים קשים- עוזרת לשחרר קשרים בעייתיים עם העבר.
 
פירנהייט- אבן למטפלים בעיקר. לרוב קשה לנו לטפל מבלי להכניס מקרים שלנו ללב. זה מטהר אותנו מהרגשות שאינם שלנו, ומעניקה שלווה. עוזרת למדיטציות ולהגיע לאני הגבוה. עוזרת לוויזואליזציה יצירתית ולעבודה עם אהבה ללא תנאי. מאזנת ומאפשרת לחוות את אנרגיית היקום בצורה חוויתית וישירה. מחזקת אינטואיציה וטובה לחוזי עתידות.
 
אפידוט– משמשת בעיקר ליצירת אהבה עצמית- יעילה לטיפול להפרעות אכילה ודיכאון. מגבירה קשר עם הטבע תוך כדי הבנה עמוקה של הדברים.
 
בלאדסטון– משמשת להגברת כוחות מאגיים- ריפוי מחלות דם וסרטן כמו לוקמיה- יעיל לריפוי חתכים ופצעים בינוניים- עוזרת לקרישה. מחזקת ביטחון עצמי והחלטיות. מחזקת סקרנות ויצר סקרנות ומעניקה אומץ. אבן ללוחמים שעוזרת להגביר את הלוחמה. עוזרת למקרים של לחץ דם גבוה או נמוך. מקלה על כאבי טחורים. אבן יעילה לטיהור כללי.
 
קווארץ מנדרין– משמשת לאיחוד גוף ונפש. יעילה בקשיים של חזרה לגוף אחרי מסע שאמני, ואפילו עוזרת לרפא מקרים של חולים שנמצאים בקומה.
 
כלצית ירוקה– עוד אבן שפע. עכשיו יש בסטונאייג` חתיכות יפות וקטנות שמתאימות לכל כיס. מרפאת בעיות של שלד, שרירים וגידים. עוזרת למשוך שפע אל החיים. עוזרת במקרים של עקרות. קנינגהם בעצמו השתמש בה כאבן שפע ומרכז טיקסי שמושך אליו כסף, ועונג מיופי העולם.
 
אמזונייט– אבן של הלב. עוזרת מאוד לחיזוק במצבי שכול ויעילה לאנשים שאחרי התקף לב. סופחת אנרגיה שלילית ממסכים ומיקרוגלים למינהם. אבן שחוסמת מקורות של שליליות. אבן שבמישור המנטלי שלה- מסננת את המידע שמגיע לתודעה ומערב אותו עם תובנות ואינטואיציה נוספת זו אבן שגם שמה קו מגן בין המחשבה לבין הפעולה- טובה לחמי מזג ואנשים שפועלים מתוך יצר מבלי לחשוב.
אחת כזאת הוכנסה לשקיק קמיעות והוענקה לאבי.
 
קרניליאן– אהובה מאוד באופן אישי- אינה זקוקה לטיהור לעולם לפי כמה מקורות, אבן שמכילה אנרגיה רבה. גנרטור קטן, לאנשים עייפים או שסובלים ממחלת היאפים. זו אבן ממרכזת שמצמידה את המחשבה המרחפת למציאות העכשיוית. מעניקה מוטיבציה גבוהה- ויעילה להרפתקאות שונות שבהם סף המתח והפעולה גבוה. היא מעניקה תודעה של מעגל החיים ומסירה פחד מפני המוות.
 
גראנט דם– יעילה להבין בין אמת לשקר. טובה לטיפול בעור הפנים והעלמת קמטים. טובה לאנשים שמסורים ייתר על המידה בעבודתם ומלמדת לקחת קצת זמן לעצמם. פותחת את התודעה לחמלה וצדקה. יעילה מאוד לחולי אנמיה ואחרים שספיגת הברזל שלהם בגוף נמוכה. מעוררת מינית
 
גלנה– עוד אבן למטפלים. יעילה מאוד להרבליסטים, מעוררת הרמוניה ושלווה. טובה למיקוד ושלווה ודבקות במטרה. מזרזת ריפוי ויוצרת קשר למימדים אחרים- ועוזרת למעבר אליהם. זו אבן רעילה שאסור לשים במים.
 
טורכיז– אבן המרפא היעילה ביותר והמהירה ביותר- גם במישור הרוח וגם במישור הפיסי. האבן משמשת כקמיע הגנה עוד לפני שהתחילו לכתוב את ההיסטוריה, ויש אמונה שהאבן משנה את צבעה כאשר סכנה קרבה.
 
יוניקייט– אבן של חיזיונות- יעילה למסעות של מציאת חיזיון מרפא. היא מספקת גם קירקוע אחרי עבודה מאגית ענפה במיוחד. עוזרת בעבודה עם הגילגולים הקודמים.
 
פייריט– אבן אופטימית עם נקודת ראות חיובית על החיים. מגוננת מקרינה מסוכנת של מכשירים כמו טלפונים סלולרים או טלוויזיה. מעניקה השראה וגמישות בחיים.
 
ג`ספר צהובה– מגנה- מזרימה אנרגיה חיובית ופותחת צ`קרות חסומות. נותנת תחושה פיסית טובה יותר ויוצרת נוחות עם הגוף, ממריצה את מערכת הבלוטות. משחררת רעלים, ומטפלת באזור הבטן והמעי.
 
אגת בוטוצוואנה– עובדת נהדר עם אנשים שבעבודתם יש קשר לעשן ולאש. יעילה למעשנים ולאלו שרוצים להיגמל מעישון. היא גם משמשת למציאות פתרונות ולא לשבת ולתהות בנוגע לבעיות עצמן. היא עוזרת לחקור סיטואציות לא מוכרות ומפתחת יצירתיות- משפרת ראייה של התמונה השלמה- ומונעת הדחקות.
 
נבולה– אבן חדשה- משמשת לריפוי עמוק ברמה התאית. יעילה לריפוי תאים סרטניים ולהסתגלות למצבים חדשים.
 
אופל- מגבירה- מאזנת רגשית רבת עוצמה. כל רגש שאתם חווים יתעצם בכמותו אם תערבו אופל בתמונה.
 
אופל אש– אופל יעילה להסרת חסימות- מעוררת יצירתיות וגישה פרקטית לחיים. מעודדת חופש והבעה עצמית. מסוכנת לאנשים עצורים כי כל המחסומים נופלים בבת אחת- צריך אבן מעודנת יותר עבור ההתחלה.
 
סלסטייט– אבן מלאה באנרגיות אלוהיות ובעלת וויברציות רוחניות גבוהות במיוחד. מחברת ישירות אל הממלכה המלאכית- בעיקר בהטלה אסטרלית. זו אבן שמעניקה לנושאיה מזל טוב- מגלה אמיתות חבויות.
 
יהלום הרקימר (קווארץ) תצורה זעירה של קווארץ שיוצרת חוד כפול ודו צדדי של הגנרטור. נהדר להמרצה ולתיקשורתיות. יש קבלה ונתינה של אנרגיות מן היקום בו זמנית. נהדרת לעובדים עם ישויות שונות ולקבלת מסרים מהירה. פתוחת את התודעה בצורה יעילה מאוד.
 
ענבר– שרף מאובן בן מליוני שנים- משמש כחיבור אל העבר של הטבע ומעניק הבנה של השלם. האבן של הרוח האלוהית בגילגול נשי, משמשת לכל סוגי העבודות האנרגטיות- מריפוי ועד הגנה של אדם או חפץ.
 
קווארץ עם התממשות- בתוך הקווארץ יש צורות. נדיר- מקשר אל רוחות שומרות ואנשים שנפטרו.
 
רוטילד קווארץ– יעיל מאוד לטיפול במחלות עצבים ומרפא עצבים פגועים. יעיל כחלק מתהליך של ריפוי עם למידה רוחנית והאעלה הדרגתית של אנרגיה מרפאת. משמשת כרשת של אור בידי המרפאים שעוזרת לסנן את האנרגיה השלילית שיש בתוך המטופלים עצמם.
 
אבני בוז`אי– יש זכר ונקבה באלו- קשר חזק מאוד אל האדמה- מרפא אינטנסיבי של איברי גוף פנימיים סופח שליליות בכמויות עתק עצומות- יעיל למקום שבו יש רדיפה של אנרגיות שליליות או שנעשתה בו עבודה אנרגטית שלילית. מעלים כאב באופן מיידי. מקרקעות מאוד אחרי פעולה אנרגטית אינטנסיבית.
 
טקטייט- זכוכית מטאורית- יעילה לניתוחים אנרגטיים שונים. הסרה של תצורות אנרגטיות או מחשבתיות מהגוף האתרי- יעילה לשינויים חדים ודרסטיים במיוחד. מסוכן לעבוד איתה בלי ממש להכיר את כוחה ותכונותיה.
 
גולת הכותרת של קנייתי הייתה קווארץ טיטניום– מפעיל את כל הצ`קרות, ועוזר לשחרר מקשרים קודמים וכואבים.
 
 
ארדן,
של הגן
 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.