True Love`s first kiss

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2005-10-15

כשהוא נישק אותי הרגשתי את זה. את הענפים נעים באיוושת הרוח. את הזרמים והיער רוקד לעברי. אתה מתקרב אל עצמך… בכל צעד… אתה לומד. בכל ליקוק, נשיקה או נשיכה התחברתי לצד החייתי שלי, לצד החי שלי. המילים איבדו משמעות, ופעימות הלב והריצה ביער, בעולם שלי והפיסי ביחד. הוא בדרך כלל אדם עייף אבל אותו לילה הוא נשאר ער. שם עבורי לחבק, לתת מעצמו ולהתמסר לתשוקה. מעולם לא החשבתי את עצמי יפה במיוחד, מושך במיוחד אבל הוא הצליח למנות את כל הדברים היפים בי. אני מאמין לו.

הריח שלו, המגע שלו… לפרקים איבדתי שליטה ונתתי לארוס להיות האדון שלי. רוב הזמן הסקרנות והנגיעות היו שלי כמו כלבלב להוט ללמוד את סודות התשוקה.כמו שהיית להוט ללמוד את סודות המאגיה יקירי? לפעמים דיינהיר הייתה שם, מלכת הרגש, מעצימה או מעלימה ושולטת. לרוב לא. רציתי לבד.

“תיקשורת, שפה- לא אותו הדבר. העולם זורם ומלא במאוויים. המאוויים לא ישתנו לעולם, הרצון להיות בטוחים, מוגנים ושבעים הוא נוצר מהאיד- מהדבר היחיד בחישה שלנו שלא לומד דבר. אם תבין את זה תבין תיקשורת, ותיקשורת אמיתית היא הדברים שאי אפשר לבטא בשפה.”

לומר שזה היה נפלא או כיף יהיה שיטחי וטיפשי. זה היה יותר מזה. הרבה יותר מהנאה, הרבה יותר מתשוקה- העומק היה רב עוצמה- וכמו כל הדברים החשובים באמת, דבר שאינו ניתן לומר במילים. ומכאן יקירי אני נוטש אתכם בשתיקה מרומזת.

שתיקה.

*אני מתנצל שהשבוע היה נטול פרק. הייתי עסוק כפי ששמתם בוודאי לב.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.