תכשיט הים.

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2005-05-24

פעם אחת לפני שנים רבות היו שתי מכשפות ומכשף. שלושתם חיו בהרמוניה, שכישורי כל אחד ואחת מהם משלימים. יום אחד האלים החליטו לבחון את חוסן החברות שבינהם. הם יצרו ספיר בגון מצולות יפיפה, והניחו אותו על כן שיש מעוצב במרכז אי באוקיינוס. הספיר היה בעל יכולות מופלאות של קסם ומאגיה. המכשפות והמכשף החליטו כולם כאחד שהם משיגים אותו.

הייתה בעייה אחת. האי היה מכושף שום כלי רכב לא יכול להגיע אליו, לא המטאטאים של המכשפות, לא כוח שינוי המרחב של המכשף. זה היה מבחינת שלושתם עוד שער, שצריך לעבור להתפתחות רוחנית.

מכשפה אחת החלה לשיר. הלחש נתן לה יכולת ללכת על המים. היא התחילה להתקדם בצעדה מהירה כשגלימותיה האדומות מתבדרות באור השקיעה לעבר האי.

המכשפה השנייה שלבשה שחורים הטילה לחש מסובך עם תנועות ידיים רחבות ואלגנטיות. היא הבעירה קטורת עינבר והעשן היה לה ככנפיים, והיא החלה לעוף אל האי ברדת החשכה, כשכל העולם היה שחור וכהה כגלימה ששימשה לה ככנפיים.

המכשף לבוש התכולים פשוט קפץ לים. בלי לחש, בלי קסם, הוא התחיל לשחות לקראת האי.

במרחק של שלושה קילומטרים מהאי הקסם של המכשפה האדומה פג. מים מילאו את גרונה, והיא השתמשה בקמיע מכושף שיקח אותה למקום מבטחים תוך כדי שהיא מקללת את כוחו של האי ואת כשלונה שלה. המכשפה השחורה קסמה פג גם הוא. כוחה קרב אותה אל האי יותר, אבל לחש ההגנה שעליו פרם את חוטי העינבר וגם היא נפלה לים. המשרת שלה, עורב איימתני בא להצלתה ונשא אותה למקום מבטחים.

המכשף התכול הגיע לאי, ונטל את הספיר. הספיר נתן לו כוח. כוח רב. כוח שליטה על האי ועל הימים.

המכשפות- השחורה והאדומה זממו לקחת את הספיר, בקינאתן. אבל הן לא עשו דבר. החברות הייתה חשובה יותר מכל עיקרון או כוח. תכשיט או לחש. אבל האלים לא סיימו לשחק בחברות שלושת המאגים.

ההמכשף התכול התאהב במכשפה האדומה, אבל האהבה שלהם נקטעה באיבה, לא מסוגלת להתרומם לשחקים שהובטחו לה. המכשפה האדומה והמכשף התכול ביקשו מהמכשפה השחורה להתיר את כבלי אהבתם. והיא עשתה זאת.

האלים החליטו לשחק שנית בגורלם של המכשפים, ליבו של המכשף התכול גבה עליו בגלל כוחו. המכשפה השחורה לא התאימה לעולמו יותר והוא דחה אותה מעליו. המכשפה האדומה נשארה לנצח בין העולם השחור לעולם התכול של המכשפים, לנצח במאבק שמימי של אור וחשכה. התכשיט נשכח. יתכן שכוחו פג- ויתכן שהאשם במכשף התכול. עד היום לא ברור לי.

סוף

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.