הקטה שלי.

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2004-10-23

והפטרונית, המלכה של המכשפות.

היא זו המנחה את חיי ונתנת לי במתנה מאגיה טבעית שלקח לי זמן רב להבין מהן המתנות שלה. אני סוגד אותה באמת בגלל שאני מבין שהיא חלק ממני.

היא מסמלת גם משהו שמרוחק ממני כה… הזיקנה והמוות. למדתי בגיל כה צעיר שיעורים של זיקנה ומוות עד שחברת הנעורים הייתה זרה לי. הקטה היא אלה נוקשה. אבל חכמה. ואני והיא אחת הן. היא מלמדת אותי לטפל בחולים, ולגדוע ולהרוג כשצריך. החיים והמוות הינם שני צדדים של אותו המטבע היא אומרת. וצודקת. היא זאת שמחזיקה את המפתחות ללידה ולמוות וללידה מחדש.

היא הייתה טיטנית במקור. לא אלה כמו זאוס, אך זאוס העריך אותה. היא גרה בשאול, לצד האדס ופספוני. היא הולכת עם כלבי רפאים ששומרים עליה, (ואכן יש לי כלבי רפאים בחיי). במקור היא קדומה מהקט, אלת הצפרדע של מצרים (האחראית על הלידה ולפיכך אחד המקורות של הקטה הרומית והיוונית) עד לנוביה, שהייתה קדומה ממצרים. היא הייתה שם תמיד. מעולם לא עזבה. ריחפה בשלווה והופיעה כשדה בזמן שלא היה מקום לאלות. (מקבת` לדוגמא).

הצמחים שלה, ובסוף הכל שלה. זה הניצחון המריר על כל שחי. היא המיילדת הזקנה שמנחמת את האם היולדת, היא זו המחזיקה את הילד שנולד, והיא זו שגודעת את חוט חייו בסוף, אבל כולם ילדים, וכל החיים הם מיקסם. לפיכך היא הפטרונית שלי. שלימדה אותי כה הרבה על דברים שונים. ואני הכוהן שלה.

Aquila Qa Hekate

>ארדן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.