נר לעזרה בעניינים בירוקרטיים

פורסם להראשונה בבלוג בתפוז: 2018-05-15

ביו- חיים, קרטיה- שלטון. הביוקרטיה היא שלטון החיים, והיא דורשת מאתנו לעמוד בחובות, חוקים ומדיניות שלא אנחנו קבענו, גם אם אנו גרים במדינה דמוקרטית. לצערי הבירוקרטיה הישראלית נטלה משהו גם מהמדינות והרעיונות שהביאו להיווצרה: התורים האין סופיים של רוסיה הקומוניסטית, ודינמיקת הפקיד מארצות הברית, בה עלינו למצוא חן בעיני הפקיד כדי שהוא יעשה את פעולתו שעליה משלמים לו שכר. בין מבנים של מדיניות כושלת ואין ספור קשיים אחרים אנחנו נמצאים בעידן של עיצוב מחדש של השפה, טקסטים שהמוסדות הללו כותבים פשוט אינם נהירים לאיש הפשוט. מעניין אפוא, ששום לחש בירוקרטי ישראלי לא הרים את הראש עד כה.

את הנר הזה הרכבתי עבור ידידתי הקרובה אנה כדי לעזור לה להתמודד עם מוסדות שונים תוך כדי שהיא נאבקת בבעיות בריאות:

רכיבים:

נר סויה בריח מלון (כאלה ניתן לקנות ברשת חנויות ביוטי קייר או ברשת. סויה מביאה מזל ומלון אהוב במיוחד על רוחות טבע שאחראיות על שמירת מידע, סודות ובירוקרטיה).

שבעה מסמרי ציפורן, רכיב פותח שערים וגם ממתיק מצבים קשים

להב גביש סקולסייט, גביש המעורר קהילתיות ועבודה משותפת

חתיכת אלמוג אדום, למניעת שגיאות מטופשות מצד הפקיד או מצידכם

זרע אברוס, כדי להתמודד עם הכאוס שבעולם

שמונה טיפות שמן לבונה, כמנחה בסיסית לרוחות וגם מביא להצלחה

טיפה שמן בנזואין או חתיכת בנזואין זעירה- עוזרת לטפל בקשיי היום יום

וטיפה שמן קינמון, שעוזר למניפסטציה

הוראות הטלה:

יש לנעוץ את הציפורן בצורת חצי סהר בשעוות הסויה הרכה. לאחר מכן להוסיף את הרכיבים הבאים, הגביש, האלמוג והאברוס.  לטפטף את השמנים ולמשוח עם כיוון השעון במידה ורוצים משהו מן הבירוקרטיה, או נגד כיוון השעון אם רוצים שהבירוקרטיה תתרחק מכם. להדליק את הנר ברקע כאשר ממלאים טפסים, מארגנים קבלות, ואפשר גם שהנר יבער בזמן שאתם יוצאים לסדורים רלוונטיים במידה ויש מישהו שישגיח עליו בבית. לאחר שהתוצאות הרצויות התקבלו, יש לתת לרוחות הטובות מנחה של מלון, או מה שמתאים בהתאם למסורת שלכם.

 

ארדן,

של הגן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.